مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 18:202024-05-26حوادث

نقش مراکز مشاوره پلیس در پیشگیری از قتل ها و جرائم


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: دفاتر اجتماعی کلانتری ها با حضور روانشناسان و مشاوران اجتماعی، می تواند نقش مهمی را در پیشگیری از قتل های خانوادگی و دیگر جرائم داشته باشد.

- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: دفاتر اجتماعی کلانتری ها با حضور روانشناسان و مشاوران اجتماعی، می تواند نقش مهمی را در پیشگیری از قتل های خانوادگی و دیگر جرائم داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی همه خانی با اشاره به نقش مراکز مشاوره و دفاتر اجتماعی کلانتری ها در کاهش جرائم خشن گفت: سال ها از راه اندازی دفاتر اجتماعی کلانتری ها و همچنین مراکز مشاوره فراجا در سطح شهرهای مختلف کشور می گذرد و کارشناسان مستقر در این مراکز، روزانه به حجم وسیعی از پرونده های نزاع و درگیری و اختلافات خانوادگی رسیدگی می کنند و تلاش دارند تا با ایجاد مصالحه بین طرفین از حجم پرونده های ارجاعی به دادسراها بکاهند.

وی ادامه داد: در این بین داستان پرونده های اختلاف خانوادگی که به صورت تماس های اعضای خانواده با مرکز فوریت های پلیسی 110 و همچنین مراجعه حضوری افراد نیازمند مشاوره، منجر به تشکیل پرونده در کلانتری و مراکز مشاوره می شود، ویژگی ها و نتایج خاص خود را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مراکز مشاوره پلیس در پیشگیری از قتل ها و جرائم

نقش مراکز مشاوره پلیس در پیشگیری از قتل ها و جرائم