مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1403 ساعت 13:352024-06-10ورزشي

200 میلیارد ریال به حوزه زیرساخت های ورزش آمل اعتبار اختصاص یافت


معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه شهرستان آمل، از اعتبار اختصاص داده شده 200 میلیارد ریالی از محل توزیع اعتبارهای استانی و کمیته برنامه ریزی شهرستانی به حوزه ورزش و تکمیل زیرساخت های ورزشی خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه شهرستان آمل، از اعتبار اختصاص داده شده 200 میلیارد ریالی از محل توزیع اعتبارهای استانی و کمیته برنامه ریزی شهرستانی به حوزه ورزش و تکمیل زیرساخت های ورزشی خبر داد.

ذات الله زارعی امروز در مجمع خیران ورزش یار شهرستان آمل که مدیرکل ورزش وجوانان مازندران نیزحضور داشت، گفت: قطعا امسال نیز در کمیته برنامه ریزی شهرستان آمل، با توجه به ظرفیت مدال آوری و حضور تیم های ورزشی و حمایت از این بخش و نیز تکمیل زیرساخت های ورزشی اعتبار افزایش ویژه ای خواهد داشت.

وی، به ظرفیت بیش از 46 درصدی صنعت مازندران در شهرستان آمل و سرآمد بودن این شهرستان در بیشترحوزه ها در سطح استانی و کشوری اشاره کرد و افزود: با تقویت زیرساخت ها و افزایش سالن های ورزشی زمینه حضور جوان ها به سمت فعالیت های ورزشی هم بیشتر و زمینه بروز ناهنجاری های اجتماعی نیز به مراتب کمتر خواهد شد.

فرماندارویژه آمل با اشاره به اینکه کمبود زیرساخت های ورزشی امروزه باعث بروز بسیاری از چالش های اجتماعی شده است، تصریح کرد: با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 میلیارد ریال به حوزه زیرساخت های ورزش آمل اعتبار اختصاص یافت

200 میلیارد ریال به حوزه زیرساخت های ورزش آمل اعتبار اختصاص یافت