مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 12:352024-06-12اجتماعي

بارش های رگباری از فردا بعداز ظهر در همدان


کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان همدان از بارش های رگباری طی فردا بعداز ظهر در این استان خبر داد.

- ایسنا/همدان کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان همدان از بارش های رگباری طی فردا بعداز ظهر در این استان خبر داد.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی ساعاتی از بعداز ظهر پنجشنبه تا اواخر وقت روز شنبه به ویژه جمعه بعداز ظهر تا ساعاتی از شب عمدتاً در نیمه شمالی و شرقی استان رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در پاره ای نقاط بارش تگرگ در استان پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه این وضعیت هوا برای پنجشنبه و روز جمعه علاوه بر اینکه می تواند گستردگی بیشتری داشته باشد، از شدت بیشتری نیز برخوردار خواهد بود، تصریح کرد: روز شنبه در برخی از مناطق این شرایط را با شدت کمتری شاهد خواهیم بود.

زاهدی یادآور شد: احتمال آبگرفتگی محلی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، لغزندگی به ویژه در جاده های کوهستانی و گردنه های استان، احتمال خسارت به سازه های موقت و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی، صاعقه، احتمال تگرگ، وزش باد نسبتا شدید را می توان از مخاطرات این وضعیت هوا در هشدار سطح زرد دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های رگباری از فردا بعداز ظهر در همدان

بارش های رگباری از فردا بعداز ظهر در همدان