مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 خرداد 1403 ساعت 16:002024-05-31سياسي

اسراییل جز جنایت و وحشی گری هیچ غلط دیگری نتوانسته بکند


قائم مقام وزیر کشور در ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار از برگزاری طرح چله خدمت در همدان از امروز تا 15 خرداد همزمان با سالگرد ارتحال امام راحل خبر داد.

- ایسنا/همدان قائم مقام وزیر کشور در ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار از برگزاری طرح چله خدمت در همدان از امروز تا 15 خرداد همزمان با سالگرد ارتحال امام راحل خبر داد.

علی آقامحمدی جمعه 11خرداد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه همدان، گفت: مجموعه ای به نام الکفیل متصدی خدمت به بیماران سخت در بحث چشم و دندانپزشکی با چند بیمارستان سیار و چندین سیستم برای پرکردن دندان و عینک رایگان به کسانی که دارای مشکلات چشم و دندان هستند در خدمت همدانی ها خواهند بود.

وی افزود: از امروز تا 15 خرداد این مجموعه به عنوان چله خدمت برای خدمتگزاری به مردم همدان در سالگرد ارتحال امام راحل در محلات 2020 و محلات کمتر توسعه یافته و محروم و آسیب پذیر در خدمت مردم است.

آقا محمدی تصریح کرد: افراد مورد نظر در محلات هدف برای ارائه خدمات در این طرح شناسایی شده اند ضمن اینکه درخواست داریم اگر چنین افرادی را نیز شهروندان می شناسند برای بهره مندی از این خدمات معرفی کنند.

وی در ادامه با اشاره به حادثه غمبار شهادت آیت الله رییسی و همراهان وی، گفت: اگر این حادثه در هر کشور دیگری به وجود آمده بود معضلات بزرگ ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل جز جنایت و وحشی گری هیچ غلط دیگری نتوانسته بکند

اسراییل جز جنایت و وحشی گری هیچ غلط دیگری نتوانسته بکند