مطالب مرتبط:
آخرین جرییات از رسیدگی به پرونده فساد مالی باشگاه مس رفسنجان
پرونده فساد مالی باشگاه مس رفسنجان در کرمان رسیدگی می شود
قربانی های بزرگ پرونده فساد مس رفسنجان: از خداداد افشاریان تا سهیل مهدی!
متهم ردیف اول پرونده فساد در فوتبال اعتراف کرد
واکنش مهدی تاج به پرونده فساد در فوتبال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1403 ساعت 18:202024-06-09سياسي

تازه ترین جرییات پرونده فساد مالی باشگاه مس رفسنجان


رییس کل دادگستری استان کرمان با رد رسیدگی به پرونده فساد مالی باشگاه مس رفسنجان در تهران گفت: این پرونده در کرمان است و در کرمان به آن رسیدگی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از برنا؛ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده فساد مالی در باشگاه مس رفسنجان، اظهار داشت: این پرونده در استان کرمان و در حوزه قضایی شهرستان رفسنجان شکل گرفته و در استان کرمان به آن رسیدگی می شود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده ادامه دارد، گفت: تاکنون مواردی که مورد نیاز بوده اطلاع رسانی شده و مابقی اقدامات انجام شده به موقع و پس از تکمیل تحقیقات، اطلاع رسانی می شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به جزییاتی در خصوص دستگیری و احضار افراد مرتبط با این پرونده، بیان کرد: در ارتباط با پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان تا کنون پنج متهم احضار شدند و اتهامات وارده در حال رسیدگی است و بیشتر افراد احضار شده در سطح ملی هستند.

وی در این مورد که گفته شده این پرونده از دادستانی کرمان گرفته شده و قرار است ادامه رسیدگی به پرونده در تهران انجام شود، گفت: این پرونده در کرمان است، در کرمان می ماند و از استان کرمان بیرون نمی رود.


برچسب ها: باشگاه مس رفسنجان - پرونده - پرونده فساد - استان کرمان - رییس کل دادگستری استان - مس رفسنجان - دادگستری استان کرمان
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین جرییات پرونده فساد مالی باشگاه مس رفسنجان

تازه ترین جرییات پرونده فساد مالی باشگاه مس رفسنجان