مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 14:152024-06-18سياسي

شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادگستری استان تهران تعیین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران از تعیین شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در راستای ماده 34 قانون انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و ضمن اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضاییه خطاب به نامزد های انتخابات ریاست .

- رییس کل دادگستری استان تهران از تعیین شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در راستای ماده 34 قانون انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران از تعیین شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در راستای ماده 34 قانون انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و ضمن اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضاییه خطاب به نامزد های انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم مبنی بر قانون مداری و رعایت اخلاق اظهار کرد: در وهله اول، نامزد های انتخابات ریاست جمهوری شخصا باید جوانب اخلاق را رعایت کرده و ملزم به رعایت قانون باشند تا هواداران آن ها نیز به تاسی از آن ها این دو اصل بنیادین و اساسی یعنی قانون مداری و رعایت اخلاق را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

رییس کل دادگستری استان تهران ضمن اشاره به آغاز مناظره های انتخاباتی گفت: فلسفه برگزاری مناظره های انتخاباتی، مساعدت به تشخیص نامزد اصلح برای تکیه زدن بر کرسی ریاست جمهوری است، لذا نامزد های انتخابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادگستری استان تهران تعیین شد

شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادگستری استان تهران تعیین شد