مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1403 ساعت 08:502024-06-01سياسي

تداوم ریاست جمهوری شهید رییسی می توانست میراث فرهنگی را به شکوفایی برساند


در دوره ریاست جمهوری شهید سید ابراهیم رییسی همچون گذشته برای میراث فرهنگی کشور دوران خاکستری نبود و تداوم آن می توانست این حوزه را به شکوفایی برساند.

- ایسنا/خوزستان یک دوستدار میراث فرهنگی می گوید: در دوره ریاست جمهوری شهید سید ابراهیم رییسی همچون گذشته برای میراث فرهنگی کشور دوران خاکستری نبود و تداوم آن می توانست این حوزه را به شکوفایی برساند.

احمد امیری در گفت وگو با ایسنا، گفت: قطار پیشرفت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دولت رییس جمهور شهید به حرکت افتاد.

وی افزود: قطار پیشرفت سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پس از چند سال وقفه در دولت شهید سید ابراهیم رییسی شروع به حرکت کرد به طوری که در سطح کشور شاهد تغییر و تحولی اساسی و محسوس در این سه حوزه بودیم.

او با بیان این که در دولت شهید رییسی عملکرد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منجر به توسعه بیش از پیش این سه حوزه شد افزود: در دوران رییس جمهور شهید خدمات قابل توجه ای به کشور در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سطح کشور ارایه شد چنانکه یادگاری های بزرگی برای میراث فرهنگی که میراث ملی کشور ما است از خود بر جای گذاشت.

این دوستدار میراث فرهنگی ابراز امیدواری کرد: رییس جمهوری که در آینده نزدیک انتخاب می شود راه این شهید را در حوزه میرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم ریاست جمهوری شهید رییسی می توانست میراث فرهنگی را به شکوفایی برساند

تداوم ریاست جمهوری شهید رییسی می توانست میراث فرهنگی را به شکوفایی برساند