مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 13:552024-05-29سياسي

واکنش جبلی به بازداشت و بازگشت ناگهانی تیم صداوسیما از عربستان


جبلی رییس صداوسیما در واکنش به اقدام عربستان در قبال اخراج تیم رسانه ای رسانه ملی، توضیح داد: همکاران عزیز ما هر سال به صورت قانونی به حج اعزام می شوند و در قالب تیم رسانه ای بعثه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند.

- جبلی رییس صداوسیما در واکنش به اقدام عربستان در قبال اخراج تیم رسانه ای رسانه ملی، توضیح داد: همکاران عزیز ما هر سال به صورت قانونی به حج اعزام می شوند و در قالب تیم رسانه ای بعثه جمهوری اسلامی فعالیت می کنند.

این روال هر سال اتفاق می افتد و همکاران رسانه ای ما فضای عمومی حج را روایت می کنند.

این اتفاق برای ما هم عجیب بود؛ برای اینکه در سال های گذشته شاهد این اتفاقات نبودیم و هنوز هم از علل این اتفاق مطلع نیستیم و پیگیری های لازم را انجام می دهیم.

پیمان جبلی در استقبال از 6 نفر از اعضای گروه رسانه ای بعثه ایران در مدینه که از سوی عربستان بازگردانده شدند، گفت: هنوز از علل دقیق این موضوع خبر نداریم و مراحل قانونی این موضوع انجام خواهد شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیمان جبلی درباره دیدگاه خود نسبت به ماجرای بازگرداندن تیم رسانه ای از عربستان، عنوان کرد: این همکاران عزیز ما در قالب گروه رسانه ای بعثه جمهوری اسلامی ایران اعزام شده بودند و در حال انجام وظیفه معمولی و عادی بودند که این اتفاق برایشان اتفاق افتاده و بازداشت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جبلی به بازداشت و بازگشت ناگهانی تیم صداوسیما از عربستان

واکنش جبلی به بازداشت و بازگشت ناگهانی تیم صداوسیما از عربستان