مطالب مرتبط:
اسماعیلی بعد از کاندیداتوری: ما از رییسی تلاش خدمت و کار شبانه روزی را یاد گرفتیم/شعار انتخاباتی ام« دولت ادامه دارد» است
شهید آیت الله رییسی مظهر وحدت و عشق مردم بود
شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی نمونه و مصداق عینی جمهوریت اسلامی بود
نگاه آیت الله رییسی به موضوع زنان و خانواده راهبردی و راهگشا بود
نگاه شهید آیت الله رییسی به ترویج قرآن تشویق گرانه و همدلانه بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 خرداد 1403 ساعت 13:452024-06-02سياسي

مدیران دولت شبانه روز پا به پای آیت الله رییسی کار کردند


سرپرست معاون امور مجلس ریاست جمهوری گفت: طرح برخی مباحث تاسف انگیز است که مثلاً از حضرت آیت الله رییسی تجلیل می کنند ولی به تیم اجرایی ایشان انتقادهای دور از انصاف وارد می کنند.

- سرپرست معاون امور مجلس ریاست جمهوری گفت: طرح برخی مباحث تاسف انگیز است که مثلاً از حضرت آیت الله رییسی تجلیل می کنند ولی به تیم اجرایی ایشان انتقادهای دور از انصاف وارد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمود حسینی پور در یک گفت وگوی تلویزیونی با موضوع وعده های محقق شده دولت سیزدهم با تبیین و تشریح دستاوردهای دولت شهید جمهور آیت الله رییسی، اظهارکرد: دولت با انگیزه چندبرابری به پاس قدردانی از خون شهدای حادثه اخیر برای خدمت به مردم و رفع موانع و مشکلات تلاش می کند و مردم اطمینان خاطر داشته باشند که با تلاش شبانه روزی و بی وقفه دولتمردان، امورات کشور و مردم بخوبی پیش خواهد رفت.

سرپرست معاون امور مجلس ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی درباره مهم ترین وظایف معاونت امور مجلس در دوره جدید گفت: قوه مقننه یکی از مهم ترین ارکان مهم نظام اسلامی و برگرفته از اقتدار ملی و اراده ملت بزرگ ایران است.

تعامل مجلس و دولت در نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از الزامات راهبردی حاکمیت ملی محسوب می شود و برای نظام اسلامی، تعامل سازنده بین قوه مجریه و قوه مقننه از اهمیت


برچسب ها: آیت الله رییسی - آیت الله - معاون امور - معاون امور مجلس - ریاست جمهوری - رییسی - دولت
آخرین اخبار سرویس:

مدیران دولت شبانه روز پا به پای آیت الله رییسی کار کردند

مدیران دولت شبانه روز پا به پای آیت الله رییسی کار کردند