مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ساعت 09:502024-06-19بين الملل

میقاتی به هوکشتاین: اسراییل تجاوز به لبنان را متوقف کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «نجیب میقاتی» نخست وزیر دولت موقت لبنان روز گذشته در گفتگو با «آموس هوکشتاین» فرستاده آمریکا که با هدف آرام کردن جبهه جنوب لبنان و نجات صهیونیست ها در شمال فلسطین اشغالی طی دو روز گذشته به منطقه سفر کرده است گفت: - نجیب میقاتی در گفت وگویی که با فرستاده آمریکا داشت به او گفت قبل از هرچیزی اسراییل باید تجاوزات خود علیه لبنان و نقض مداوم حاکمیت این کشور را متوقف کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو،  نجیب میقاتی نخست وزیر دولت موقت لبنان روز گذشته در گفتگو با آموس هوکشتاین فرستاده آمریکا که با هدف آرام کردن جبهه جنوب لبنان و نجات صهیونیست ها در شمال فلسطین اشغالی طی دو روز گذشته به منطقه سفر کرده است گفت: لبنان به دنبال تشدید تنش ها نیست.

نجیب میقاتی تاکید کرد: لبنان به دنبال هیچگونه تنش و درگیری نیست و آنچه که لازم است توقف تجاوزات جاری اسراییل علیه لبنان و بازگشت آرامش و ثبات به مرز های جنوبی می باشد.

وی افزود: ما همچنان به دنبال جلوگیری از تشدید تنش ها، بازگرداندن امنیت و ثبات، توقف نقض مداوم حاکمیت لبنان توسط اسراییل و همچنین توقف اقدامات جنایتکارانه و ویرانگریِ سیستماتیکی هستیم که اسراییل به راه انداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میقاتی به هوکشتاین: اسراییل تجاوز به لبنان را متوقف کند

میقاتی به هوکشتاین: اسراییل تجاوز به لبنان را متوقف کند