مطالب مرتبط:
رشد 420 درصدی توزیع کودهای پتاسه در قم
ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
وضعیت بدِ 80 درصدِ زیستگاه های طبیعی در اروپا؛ طرح بازسازی طبیعت چیست؟
غرق شدن جوان 21 ساله در آبشار سد زیاران قزوین
منابع آب های زیرزمینی قزوین با 398 ایستگاه سنجش می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 15:102024-06-18اجتماعي

420 مدرسه در قزوین نیاز به بازسازی دارند


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: 420 مدرسه در قزوین نیاز به بازسازی دارند که هم اکنون در تلاش هستیم اعتبارات تخریب، بازسازی و مقاوم سازی افزایش پیدا کند تا بتوانیم این مدارس را بازسازی کنیم.

- ایسنا/قزوین مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: 420 مدرسه در قزوین نیاز به بازسازی دارند که هم اکنون در تلاش هستیم اعتبارات تخریب، بازسازی و مقاوم سازی افزایش پیدا کند تا بتوانیم این مدارس را بازسازی کنیم.

ابراهیم سعادت فر در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز 29 خرداد در سالن کنفرانس اداره کل نوسازی مدارس قزروین برگزار شد، اظهار کرد: اداره نوسازی علاوه بر ساخت مدارس در حوزه مقاوم سازی و تأمین تجهیزات آموزشی در حال فعالیت است، اولویت هایی که ما برای ساخت مدارس اعمال می کنیم بر اساس سرانه هایی است که در هر منطقه ارزیابی و بر اساس کمبودهایی است که تعیین شده است.

وی ادامه داد: طرح تخریب و بازسازی مدارس فرسوده، طرح تکمیل پروژه های نیمه تمام خیرین، طرح استانداردسازی گرمایشی مدارس، احداث سالن های ورزشی و فرهنگی و طرح خرید تجهیزات ورزشی و هنرستانی از جمله طرح های سالیانه ما است.

با خیرین مدرسه ساز از سال 77 در حال همکاری هستیم، در سال 77 مجمع خیرین استان تشکیل شد و تا به امروز اقدامات بی شماری را در حوزه توس


برچسب ها: سازی - بازسازی - مدارس - قزوین - مقاوم سازی - نوسازی - استان قزوین
آخرین اخبار سرویس:

420 مدرسه در قزوین نیاز به بازسازی دارند

420 مدرسه در قزوین نیاز به بازسازی دارند