مطالب مرتبط:
قاضی‎زاده هاشمی: برنامه های پنج ساله پیش و پس از انقلاب در اجرا با مشکلاتی مواجه بوده و زیر پنجاه درصد اجرایی شده است
پورمحمدی: برنامه ششم زیر 30 درصد اجرا شده است
گزارش ها حکایت از این دارد که حدود 30 الی 35 درصد برنامه های 5 ساله اجرا شده است
پورمحمدی: کمتر از 35 درصد برنامه های توسعه کشور اجرا شده است
گزارش ها حکایت از این دارد که حدود 30 الی 35 درصد برنامه های 5 ساله اجرا شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 خرداد 1403 ساعت 23:052024-06-15سياسي

پور محمدی: متاسفانه فقط 30 تا 35 درصد برنامه ها اجرا شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه خبر در خصوص تدوین برنامه های 5 ساله و اهمیت آنها، - نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه فقط 30 تا 35 درصد برنامه ها اجرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه خبر در خصوص تدوین برنامه های 5 ساله و اهمیت آنها، گفت: در تدوین برنامه پنج ساله دوم، چهارم، پنجم و ششم نقش داشتم.

ضمن آنکه در خصوص برنامه های پنج ساله را همانطور که رهبری معظم انقلاب هم در یکی از سخنرانی هایشان اعلام فرمودند، متاسفانه فقط 30 تا 35 درصد برنامه ها اجرا شده است.

حجت الاسلام پورمحمدی تاکید کرد: در سازمان بازرسی برنامه سوم را در حالتی خوشبینانه بررسی کردیم که حدود 42 تا 43 درصد آن اجرایی شده بود، لذا برنامه برای اجرا است و عدم انضباط مجریان و یا بی توجه به برنامه ها و اعمال سیاست های خودشان را تعقیب می کنند که در عدم اجرای برنامه ها موثر است.

وی ادامه داد: شاید برنامه ریزیمان اشکال دارد که اینگونه می شود زیرا برنامه نویسی ملزوماتی دارد از جمله آنکه باید واقع بینانه باشد و شرایط و بستر اجرای برنامه فراهم باشد.


برچسب ها: برنامه - انتخابات ریاست جمهوری - برنامه ها - برنامه گفتگوی ویژه خبری - انتخابات ریاست - نامزد انتخابات - ریاست جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

پور محمدی: متاسفانه فقط 30 تا 35 درصد برنامه ها اجرا شده است

پور محمدی: متاسفانه فقط 30 تا 35 درصد برنامه ها اجرا شده است