مطالب مرتبط:
صرفه جویی 838 میلیون دلاری در بخش صنایع معدنی با بومی سازی
صرفه جویی 838 میلیون دلاری از طریق بومی سازی تجهیزات صنایع معدنی
صرفه جویی 838 میلیون دلاری در بخش صنایع معدنی با بومی سازی
مراسم بزرگداشت شهید جمهور و شهدای خدمت در مسجد دانشگاه بوعلی سینا برگزار می شود
هفت قرارداد همکاری دانشگاه و صنعت در خراسان جنوبی منعقد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 17:352024-05-25دانش

کارکرد دانشگاه حقیقت جویی است


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: کارکرد دانشگاه حقیقت جویی است و حقیقت حاصل تضارب آرا و اندیشه ارتقای عقلانیت اجتماعی است.

- اگر این موضوع شکل نگیرد در جای دیگر نمی توان آن را جستجو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در آیین افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران که امروز در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور فقید و همراهان ایشان اظهار کرد:مسابقات مناظرات دانشجویی تکثیر عقلانیت و گفت وگو در متن دانشگاه است، با تشکر از عزیزان در مجموعه جهاد دانشگاهی فضل تقدم در مناظرات دانشجویی و کرسی های آزاد اندیشی با این نهاد علمی بوده است در واقع زمانی که این مطالبات از سوی مقام معظم رهبری مورد مطالبه قرار گرفت کما فی السابق جهاد دانشگاهی پیش قراول این موضوع بود.

وی افزود: ما هر چقدر برای این حوزه هزینه کنیم،در واقع سرمایه گذاری برای فرهنگ کشور است، تکثیر و تقویت عقلانیت و مدنیت در متن دانشگاه است، کارکرد دانشگاه حقیقت جویی است و حقیقت حاصل تضارب آرا و اندیشه ارتقای عقلانیت اجتماعی است اگر این موضوع شکل نگیرد در جای دیگر نمی توان آن را جستجو کرد.


برچسب ها: وزارت علوم تحقیقات و فناوری - دانشگاه - مناظرات دانشجویی - تحقیقات و فناوری - جهاد دانشگاهی - علوم تحقیقات - اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

کارکرد دانشگاه حقیقت جویی است

کارکرد دانشگاه حقیقت جویی است