مطالب مرتبط:
وعده قاضی زاده هاشمی/ این افراد یک میلیارد تومان اعتبار نزد دولت دارد!
هر جوانی که می خواهد تشکیل خانواده بدهد نزد دولت یک میلیارد تومان اعتبار دارد/ باید یک سلسله مشاغل زنانه با درآمد بالا ایجاد کنیم
با 100 میلیون تومان کجای مشهد می توان خانه اجاره کرد؟ (26 خرداد 1403)
بازه نوسان دلار به زیر 100 تومان رسید
قیمت 100 دینار عراق به تومان، شنبه 26 خرداد 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 خرداد 1403 ساعت 20:502024-06-15سياسي

تصویب اعتبار 100 میلیارد تومان قیر رایگان برای ساری و میاندورود


نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، گفت: پیرو پیگیری مطالبات مردم ساری و میاندورود اعتبار 100 میلیارد تومان قیر رایگان برای این دو شهرستان تصویب شد.

- ایسنا/مازندران نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، گفت: پیرو پیگیری مطالبات مردم ساری و میاندورود اعتبار 100 میلیارد تومان قیر رایگان برای این دو شهرستان تصویب شد.

علی بابایی کارنامی امروز در حاشیه جلسه با مسئولان استانی و شهرستانی به منظور پیگیری پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه خود در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت های داخلی و ملی و اعتباراتی که در اختیار رییس بنیاد مسکن کشور است به منظور تحقق شعار سال( جهش تولید با مشارکت مردم) توافقاتی را در خصوص دریافت اعتبارات ملی داشتیم.

وی افزود: توافقاتی با بنیاد مسکن صورت گرفت که 80 روستا در ساری و 12 روستا در میاندورود ظرف دو ماه تا پایان هفته دولت آسفالت شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: اعتبارات ملی را برای چند پروژه عمرانی در شهرستان های ساری و میاندورود تصویب و مقرر شد مشکلات ماده 4 بنیاد مسکن در روستای های مازندران بررسی و رفع شود.

بابایی کارنامی گفت: قرار شد رییس بنیاد مسکن با رییس سازمان منابع طبیعی کشور جلسه ای را مشترک داشته باشند که مشکلات اجرای طرح هادی در روستای ها


برچسب ها: میاندورود - میلیارد تومان - مردم ساری - نماینده مردم ساری - اعتبار - قیر رایگان - پیگیری مطالبات
آخرین اخبار سرویس:

تصویب اعتبار 100 میلیارد تومان قیر رایگان برای ساری و میاندورود

تصویب اعتبار 100 میلیارد تومان قیر رایگان برای ساری و میاندورود