مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1403 ساعت 14:152024-06-01سياسي

نحوه بررسی ایرادات هیات عالی نظارت به تعطیلی «شنبه ها» در مجلس


عضو هیات رییسه مجلس دوازدهم به تشریح روند بررسی ایرادات هیات عالی نظارت به تعطیلی «شنبه ها» و «کاهش ساعت کاری کارکنان دولت» پرداخت و گفت: برداشتم این است که تقریبا تعطیلی «شنبه ها» منتفی شده است.

- نحوه بررسی ایرادات هیات عالی نظارت به تعطیلی شنبه ها در مجلس عضو هیات رییسه مجلس دوازدهم به تشریح روند بررسی ایرادات هیات عالی نظارت به تعطیلی شنبه ها و کاهش ساعت کاری کارکنان دولت پرداخت و گفت: برداشتم این است که تقریبا تعطیلی شنبه ها منتفی شده است.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مخالفت هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با تعطیلی شنبه ها گفت: باید نظر هیات عالی نظارت مجمع تشخیص از طریق شورای نگهبان به مجلس ارائه شود تا تصمیم گیری برای رفع ایراد صورت گیرد.

وی توضیح داد: روال بررسی ایرادات هیات عالی نظارت در کمیسیون های مربوطه این گونه است که کمیسیون باید آن موضوع را اصلاح کرده که این اصلاح می تواند شامل حذف آن موضوع هم باشد یا اینکه بر مصوبه قبلی خود اصرار کند که در صورت موافقت صحن علنی، مصوبه به مجمع تشخیص ارجاع می شود.

سلیمی بیان کرد: موضوع تعطیلی شنبه ها مربوط به کمیسیون اجتماعی است و باید در این باره تصمیم گیری کند که به جای شنبه ها ، پنجشنبه ها تعطیل شود یا اینکه بر مصوبه قبلی خود درباره تعطیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه بررسی ایرادات هیات عالی نظارت به تعطیلی «شنبه ها» در مجلس

نحوه بررسی ایرادات هیات عالی نظارت به تعطیلی «شنبه ها» در مجلس