مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1403 ساعت 12:102024-06-10ورزشي

امیدِ طلایی ها در راه ملوان / 3 بازیکن در لیست تمدید یا خروجی سپاهان


با توجه به پایان لیگ برتر در حالی که کار سپاهانی ها در جام حذفی تمام نشده، برای فصل آینده صحبت هایی از جدایی یک بازیکن مطرح شده و سه بازیکن دیگر نیز قراردادشان رو به اتمام است.

- ایسنا/اصفهان با توجه به پایان لیگ برتر در حالی که کار سپاهانی ها در جام حذفی تمام نشده، برای فصل آینده صحبت هایی از جدایی یک بازیکن مطرح شده و سه بازیکن دیگر نیز قراردادشان رو به اتمام است.

طلایی پوشان اصفهان این فصل لیگ برتر را پس از افت و خیزهای بسیاری که ناشی از عملکرد فنی و قوانین جدید بود، با ایستادن بر رده سوم جدول به پایان رساندند.

این در حالی است که قصه ی رسیدن سپاهان به جام هنوز تمام نشده و طلایی ها مسیر کسب قهرمانی را در جام حذفی ادامه می دهند.

صحبت هایی بر اتمام همکاری با سرمربی پرتغالی سپاهان پس از آخرین دیدار لیگ برتر مطرح شد که سپاهانی ها با رد این موضوع اعلام کردند مورایس یک فصل دیگر با این باشگاه قرار دارد و مهدی آذربایجانی، مدیرعامل جدید سپاهان نیز اعلام کرد: یک فصل دیگر با مورایس قرارداد داریم، صحبت هایی در مورد بازیکنان داشته ایم و مورایس یک مربی در سطح بالای دنیا و مربی فنی است، باید سرمربی در مورد تقویت نقاط قوت تیم نظر دهد، اکنون باید 100 درصد از مورایس و تیم برای جام حذفی حمایت کنیم و مورایس حرفی از رفتن نزده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدِ طلایی ها در راه ملوان / 3 بازیکن در لیست تمدید یا خروجی سپاهان

امیدِ طلایی ها در راه ملوان / 3 بازیکن در لیست تمدید یا خروجی سپاهان