مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ساعت 23:302024-06-19سياسي

صدرالحسینی: آزادی حمید نوری، به پیکره منافقین ضربه شدیدی وارد کرد


آزادی حمید نوری به پیکره منافقین ضربه شدیدی وارد کرد؛ چنان که در ایام پس از آزادی وی رسانه های حامی منافقین بجز توهین به مقامات غربی عکس العمل و اقدام قابل توجهی دیگری نتوانستند انجام دهند.

- سید رضا صدرالحسینی در گفت وگو با ایسنا درخصوص آزادی حمید نوری گفت: یکی از مهم ترین موضوعاتی که در هفته های گذشته صورت گرفت و حیرت ضد انقلاب و برخی رسانه های معاند را در برداشت، موضوع آزادی آقای حمید نوری بود که مدت 5 سال در زندان های سوئد و به طور خاص در سلول های انفرادی به سر برده است.

وی با بیان اینکه یک اقدام ناشایسته قضایی توسط دولت سوئد درخصوص این شهروند ایرانی صورت گرفت که در این رابطه دستگاه های مختلف قضایی، امنیتی و دیپلماتیک این کشور نیز نقش داشتند، اظهار کرد: آقای نوری با تهمت تعدادی از تروریست های شناخته شده بین المللی که بیش از 17 هزار نفر از مردم خود را در ایران به شهادت رساندند، به زندان افتاده بود که در نهایت آزاد شد و به وطن خود بازگشت.

این کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: اقدام مهمی که دستگاه های مربوطه درخصوص آزادی آقای حمید نوری انجام دادند، یکی از موضوعات مهم و ماندگار دولت شهید رییسی و شخص شهید امیرعبداللهیان به حساب می آید؛ البته آزادی آقای نوری پس از شهادت این بزرگواران صورت گرفت، اما همه می دانند که این نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرالحسینی: آزادی حمید نوری، به پیکره منافقین ضربه شدیدی وارد کرد

صدرالحسینی: آزادی حمید نوری، به پیکره منافقین ضربه شدیدی وارد کرد