مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 ساعت 11:002024-06-13اقتصادي

توزیع اقلام زیستی بین 55 خانوار متاثر از سیل توسط هلال احمر کرمان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از توزیع اقلام زیستی و مایحتاج به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون تومان به 55 خانوار متاثر از سیل توسط یک خیّر داوطلب خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از توزیع اقلام زیستی و مایحتاج به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون تومان به 55 خانوار متاثر از سیل توسط یک خیّر داوطلب خبر داد.

رضا فلاح امروز 24 خرداد ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: هر ساله در فصل های مختلف سال بر اثر بارندگی های شدید، طغیان رودخانه ها، سیل و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان، به ویژه در جنوب و شرق استان کرمان رخ می دهد.

وی با اشاره به وقوع سیل و بارندگی در اردیبهشت ماه سال جاری در 14 شهرستان استان افزود: جمعیت هلال احمر استان کرمان با هماهنگی سازمان داوطلبان و همکاری یک بنیاد خیریه ، 220 دستگاه لوازم خانگی و 165 تخته فرش و پتو به ارزش ریالی یک میلیارد و 400 میلیون تومان در بین 55 خانواده متاثر از سیل توزیع کرده است.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان بیان کرد: این اقلام زیستی در شهرستان های کهنوج، ریگان، بم، رودبارجنوب، جازموریان، جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، منوجان، قلعه گنج، راور، زرند، کرمان و رابر توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع اقلام زیستی بین 55 خانوار متاثر از سیل توسط هلال احمر کرمان

توزیع اقلام زیستی بین 55 خانوار متاثر از سیل توسط هلال احمر کرمان