مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 12:402024-05-26سياسي

آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستیم


رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از آمادگی کامل استان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از آمادگی کامل استان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه خبر داد.

علی شعبانی در نشست خبری امروز (ششم خرداد) با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه امسال گفت: بر اساس اصل 131 قانون اساسی در شرایطی که رییس جمهور استعفا داده یا فوت کند و یا دو ماه بیشتر در بستر بیماری باشد، باید ظرف 50 روز رییس جمهور بعدی انتخاب شود و بر همین اساس و در پی شهادت آیت الله رییسی، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه امسال برگزار می شود.

وی از آغاز به کار ستاد انتخابات استان در روز گذشته خبر داد و افزود: تمام توان خود را برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات ریاست جمهوری بکار می گیریم.

شعبانی گفت: بر اساس زمانبندی اعلام شده از سوی وزارت کشور ثبت نام از داوطلبین چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از دهم تا چهاردهم خرداد ماه انجام می شود و داوطلبان باید به صورت حضوری در محل وزارت کشور ثبت نام خود را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستیم

آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستیم