مطالب مرتبط:
بازخوانی دیدگاه های اقتصادی علیرضا زاکانی
بازخوانی دیدگاه های اقتصادی مصطفی پورمحمدی
قاضی زاده هاشمی در مدت انتخابات از بنیاد شهید مرخصی می گیرد
وعده قاضی زاده هاشمی به ایثارگران
مرخصی قاضی زاده هاشمی از بنیاد شهید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1403 ساعت 19:152024-06-10سياسي

بازخوانی دیدگاه های اقتصادی قاضی زاده هاشمی


در آستانه برگزاری انتخابات، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با موضوع معیشت مردم و اقتصاد و رساندن تورم به یک عدد تک رقمی و با شعار «دولت خانواده»، - در آستانه برگزاری انتخابات، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با موضوع معیشت مردم و اقتصاد و رساندن تورم به یک عدد تک رقمی و با شعار دولت خانواده ، ورود به صحنه رقابت را آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با اعلام اسامی نهایی احراز صلاحیت شدگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان ماراتن ریاست جمهوری چهاردهم آغاز شد و با برگزاری انتخابات در تاریخ 8 تیرماه به پایان خواهد رسید.

از آنجایی که اقتصاد در اولویت اول ایران قرار دارد، چشم افکار عمومی به دیدگاه های اقتصادی نامزدهای ریاست جمهوری دوخته شده است.

در همین راستا ایسنا در سلسه گزارش هایی با بازخوانی نظرات گذشته نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم دیدگاه های اقتصادی آن ها را در معرض قضاوت مردم خواهد گذاشت.

یکی از این منتخبان سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی است که روز گذشته با انتشار توییتی خبر از تایید صلاحیت خود در این دوره انتخاباتی داد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی که در انتخابات ریاست جمهوری دولت سیزدهم نیز به عنوان نامزد نهایی حضور داشت و توانست رتبه چهارم را در میزان آرای مردم کسب کند، زادهٔ 25 فروردین 1350 در فر


برچسب ها: برگزاری انتخابات - ریاست جمهوری - قاضی زاده هاشمی - انتخابات - انتخابات ریاست جمهوری - اقتصاد - نامزدهای انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی دیدگاه های اقتصادی قاضی زاده هاشمی

بازخوانی دیدگاه های اقتصادی قاضی زاده هاشمی