مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 خرداد 1403 ساعت 11:052024-05-31پزشكي

آغار روز دوم آزمون ارشد علوم پزشکی/ آمار سه برابری زنان در آزمون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی نوروز شمسی، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد گفت: - رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، از رقابت بیش از 58 هزار نفر داوطلب در 89 رشته کارشناسی ارشد همزمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: حدود 42 درصد داوطلبان این آزمون زنان و 16 درصد نیز مردان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی نوروز شمسی، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد گفت: آزمون کارشناسی ارشد امسال در روز گذشته پنجشنبه و امروز جمعه 10 و 11 خرداد 1403 در چهار مرحله صبح و عصر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان امسال در 89 رشته مختلف به رقابت خواهند پرداخت، تصریح کرد: امسال در 34 حوزه در سراسر کشور آزمون برگزار می شود که از این تعداد 31 حوزه در شهرستان ها و سه حوزه در شهر تهران مستقر هستند.

رییس مرکز سنجش آموزش، همچنین از ثبت نام 58 هزارو 629 داوطلب در آزمون امسال خبر داد و گفت: از این تعداد 42 هزار و 315 نفر خانم و 16 هزار و 314 داوطلب آقا هستند.

نوروز شمسی، با بیان اینکه پس از برگزاری آزمون، کلید و پاسخنامه سوالات از روز یکشنبه 13 خرداد 1403 در دسترس قرار خواهد گرفت، یادآور شد: همزمان افراد می تواند از روز 13 تا 18 خرداد اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغار روز دوم آزمون ارشد علوم پزشکی/ آمار سه برابری زنان در آزمون

آغار روز دوم آزمون ارشد علوم پزشکی/ آمار سه برابری زنان در آزمون