مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 خرداد 1403 ساعت 08:352024-06-03سياسي

نامه آیت الله خامنه ای پلی را با دانشجویان و اساتید آزاده ایجاد کرد


استاد علوم سیاسی دانشگاه صنعا گفت «دیدگاه های شرافتمندانه و بشردوستانه اخیر رهبر انقلاب ایران در قبال دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین نشان داد که ایشان پشتوانه ای محکم برای آن ها جهت ادامه مسیر و چراغی روشن برای ما هستند که می توانیم از آن الهام بگیریم».

- استاد علوم سیاسی دانشگاه صنعا گفت دیدگاه های شرافتمندانه و بشردوستانه اخیر رهبر انقلاب ایران در قبال دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین نشان داد که ایشان پشتوانه ای محکم برای آن ها جهت ادامه مسیر و چراغی روشن برای ما هستند که می توانیم از آن الهام بگیریم .

دکتر ماجد الوشلی پژوهشگر و کارشناس حوزه روابط بین الملل و دیپلماسی یمن درباره نامه حضرت آیت الله خامنه ای به دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا به ایسنا گفت: از دیدگاه ما این نامه ارزشمند و مقدس و حامل پیام عاطفی و بشردوستانه ای است که ارزش های اخلاقی، اسلامی، انسانی و نیز ارزش های شرافتمندانه تعامل را در ما می پروراند.

الوشلی اظهار داشت: یکی از ارزشمندترین نامه ها، این نامه آیت الله خامنه ای است که خوانده ام و خطاب به دانشجویان و اساتیدی است که قیام کردند، لبیک گفتند و از قیدوبندهای آمریکایی سازی و صهیونیسم سازی خارج شدند و غبار ظلم و بی عدالتی را زدودند و اراده کردند که دیدگاهی شرافتمندانه که نمایانگر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه آیت الله خامنه ای پلی را با دانشجویان و اساتید آزاده ایجاد کرد

نامه آیت الله خامنه ای پلی را با دانشجویان و اساتید آزاده ایجاد کرد