مطالب مرتبط:
منشاء حریق بیمارستان قائم مشخص شد/ هیچ اخطاریه مکتوبی برای بیمارستان قائم ارسال نشده است
منشاء حریق بیمارستان قائم مشخص شد
منشاء حریق بیمارستان قائم مشخص شد
منشاء حریق بیمارستان قائم مشخص شد
بیمارستان قائم رشت دچار حریق شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 14:552024-06-18حوادث

منشاء حریق بیمارستان قائم چه بود؟


رییس سازمان آتش نشانی رشت، با بیان اینکه کانون آتش سوزی بیمارستان قائم شناسایی شده، اما علت حادثه همچنان در دست بررسی است، گفت: یک تماس با سازمان گرفته شد و پس از دو دقیقه در محل حضور داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، شهرام مومنی 29 خرداد ماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تداوم حضور نیروها و کارشناسان آتش نشانی شهرداری رشت در محل وقوع حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم(عج)، اظهار کرد: کانون آتش سوزی شناسایی شده، اما علت حادثه همچنان در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه بیمارستان ها همه ساله تاییدیه های ایمنی را دریافت و به روزرسانی می کنند، افزود: در سال جاری نیز جلسات مربوط به ایمنی را با ریاست بیمارستان برگزار کردیم و قرار شد که برخی از نواقص رفع شود، ضمنا هیچ اخطاریه مکتوبی برای بیمارستان قائم ارسال نشده است.

رییس سازمان آتش نشانی رشت بیمارستان قائم را دارای حداقل ضوابط ایمنی از جمله سیستم اعلام حریق و خاموش کننده های دستی و فایر باکس نسبت به بیمارستان های دیگر دانست و متذکر شد: پروانه ساختمانی این بیمارستان در سال 87 صادر شده و لذا در ویرایش جدید آیین نامه ایمنی، کلیه بیمارستان ها مکلف به تعبیه سیستم اطفاء حریق شده اند.


برچسب ها: بیمارستان قائم - بیمارستان - آتش سوزی بیمارستان - آتش سوزی - رییس سازمان - رییس سازمان آتش نشانی - سازمان آتش نشانی رشت
آخرین اخبار سرویس:

منشاء حریق بیمارستان قائم چه بود؟

منشاء حریق بیمارستان قائم چه بود؟