مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 خرداد 1403 ساعت 14:102024-06-02سياسي

اتخاذ راهکارهای قانونی برای حمایت از دهیاران


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس نقش دهیاران را در پیشبرد سیاست های دولت ارزنده توصیف کرد و از اتخاذ راهکارهای قانونی به منظور حمایت از آن ها خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس نقش دهیاران را در پیشبرد سیاست های دولت ارزنده توصیف کرد و از اتخاذ راهکارهای قانونی به منظور حمایت از آن ها خبر داد.

حامد رستمی امروز، 13 خردادماه اظهار کرد: دستورالعمل پرداخت حقوق و مزایای دهیاران و کارکنان دهیاری ها پس از 12 سال بازنگری و اصلاح اساسی شد.

وی با تشریح جزییاتی از این طرح گفت: این دستورالعمل به استناد ماده 5 آیین نامه استخدامی دهیاری های کشور، اصلاحیه مصوب 1401/07/24 هیئت وزیران و در راستای ایجاد وحدت رویه، ساماندهی و انتظام بخشی به نحوه محاسبه و پرداخت حقوق و مزایای دهیاران و کارکنان دهیاری های سراسر کشور و به منظور بهبود معیشت دهیاران خدوم و کارکنان دهیاری ها و مشوق اجرای طرح های سرمایه گذاری و درآمدزا در جهت دستیابی به توسعه پایدار دهیاری ها با پیگیری های ویژه نورعلی، معاونت امور دهیاری های کشور و رضازاده، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه روستایی تهیه و ابلاغ شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس بیان کرد: افزایش فوق العاده شغل دهیاران و کارکنان دهیاری ها، تاثی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ راهکارهای قانونی برای حمایت از دهیاران

اتخاذ راهکارهای قانونی برای حمایت از دهیاران