مطالب مرتبط:
ولایت پذیری شهید رییسی زبانزد عام و خاص بود
فیلم| ادب در برابر ولایت شهید رییسی را عزیز جمهور کرد
شهید رییسی سرباز فداکار ولایت بود
فیلم/هلیکوپتر شهید رییسی چگونه سقوط کرد؟
زندگی ساده مادر شهید رییسی (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1403 ساعت 12:302024-05-22سياسي

ولایت پذیری شهید رییسی زبانزد عام و خاص بود


معاون تعلیم و تربیت سپاه شهرستان نمین گفت: تقوای الهی و ولایت پذیری شهید رییسی زبانزد عام و خاص بود و همواره در مسیر تحقق فرامین رهبر فرزانه انقلاب می کوشید.

- ایسنا/اردبیل معاون تعلیم و تربیت سپاه شهرستان نمین گفت: تقوای الهی و ولایت پذیری شهید رییسی زبانزد عام و خاص بود و همواره در مسیر تحقق فرامین رهبر فرزانه انقلاب می کوشید.

حجت الاسلام توحید هادویان، دوم خرداد در آیین عزاداری شهدای خدمت که در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان نمین برگزار شد، آیت الله رییسی را مصداق بارز آیه 23 سوره مبارکه احزاب دانست و گفت: خلوص نیت، تقوای الهی و ولایت پذیری شهید رییسی زبانزد عام و خاص بود و همواره در مسیر تحقق فرامین رهبر فرزانه انقلاب همچون رسیدگی بی وقفه به امور مردم، رشد تولید، کاهش تورم و تامین کسری بودجه و غیره به طور جد کوشید.

وی افزود: شهید آیت الله رییسی تمام مسؤولیت و کارهایشان را با اخلاص و تلاش بی وقفه به اتمام می رساندند به طوری که رعایت تقوای الهی در همه مسوولیت ها مشهود بود و به طور قطع این روحیه نشان از خالص بودن دین، ایمان و ولایت پذیری این شهید والامقام دارد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه شهرستان نمین با اشاره به روایتی از امام سجاد(ع) ولایت پذیری را عامل سعادت دنیوی و اخروی انسان دانست و بیان کرد: آیت الله رییسی با ولای


برچسب ها: ولایت پذیری - رییسی - تقوای الهی - آیت الله رییسی - تعلیم و تربیت - شهرستان - ولایت
آخرین اخبار سرویس:

ولایت پذیری شهید رییسی زبانزد عام و خاص بود

ولایت پذیری شهید رییسی زبانزد عام و خاص بود