مطالب مرتبط:
دستگیری 51 باند مجرمانه سرقت در تهران٫ ده ها میلیارد ریال اموال مردم کشف شد
معامله 26.5 هزار میلیارد تومانی بورس کالا در هفته گذشته
افشاگری مجری صداوسیما در برنامه فردوسی پور: تهیه پارتنر برای رابطه نامشروع در شمال / ساعت رولکس 600 میلیونی/ رشوه 70 میلیارد تومانی به چند داور / خانه در کیش و قشم / پژو 2008 و 207 / واریز به حساب عروس داورها / 6 میلیارد تومان پول جادوگر / خودرو برای مجری صداوسیما
افشاگری رضا جاودانی (مجری صداوسیما) در برنامه فردوسی پور: تهیه پارتنر برای رابطه نامشروع در شمال / ساعت رولکس 600 میلیونی/ رشوه 70 میلیارد تومانی به چند داور / خانه در کیش و قشم / پژو 2008 و 207 / واریز به حساب عروس داورها / 6 میلیارد تومان پول جادوگر / خودرو برای مجری صداوسیما
کمک 136 میلیارد تومانی خیرین به مراکز نیکوکاری آذربایجان غربی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 خرداد 1403 ساعت 15:502024-06-15حوادث

دستگیری باند کلاهبرداری 6 هزار میلیارد تومانی


فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری یک باند حرفه ای خبر داد که مبلغ 6 هزار میلیاردتومان را از حدود 170 نفر کلاهبرداری کرده بودند.

  - ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری یک باند حرفه ای خبر داد که مبلغ 6 هزار میلیاردتومان را از حدود 170 نفر کلاهبرداری کرده بودند.

  سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی امروز، 26 خرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه، ابتدا به یک شیوه کلاهبرداری اشاره کرد و گفت: اخیرا از شهروندی در شیراز به بهانه برنده شدن در یکی از مسابقات اپراتورهای تلفن همراه، مشخصاتی گرفته می شود که همین باعث می شود مبلغ زیادی از حساب وی خارج شود.

وی افزود: در ماموریت ویژه پلیس فتا بعد از تحقیقات مشخص شد که افرادی با همین ترفند مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

کلاهبرداران از حدود 40 نفر مبلغی فراتر از 10 میلیاردتومان کلاهبرداری کرده اند، اما دستگیر شده اند و پول ها هم برگردانده شده و هر کسی مورد کلاهبرداری قرار گرفته است می تواند اعلام شکایت کند.

حبیبی از مردم خواست که در ارائه اطلاعات کارت بانکی دقت زیادی به خرج دهند و در ادامه از یک کلاهبرداری هرمی خبر داد و گفت: کلاهبرداران ساکن خارج از کشور بودند و با وعده سودهای نجومی، طمعِ برخی شهروندان مورد هدف قرار داده بودند.


برچسب ها: کلاهبرداری - فرمانده انتظامی استان فارس - فرمانده انتظامی استان - فرمانده انتظامی - میلیارد - سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی - دستگیر
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند کلاهبرداری 6 هزار میلیارد تومانی

دستگیری باند کلاهبرداری 6 هزار میلیارد تومانی