مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 13:562024-05-29بين الملل

واکنش هنرمندان به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به «رفح»


هنرمندان و سینماگران ایرانی در محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به «رفح»، در کنار بیش از 35 میلیون کاربر به پویش «همه چشم ها به رفح است» پیوسته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان در رفح که یادآور حمله به اردوگاه آوارگان و کشتار صبرا و شتیلا است، موج رسانه ای شدیدی در محکومیت این اقدام و حمایت از فلسطین به راه افتاده است.

دراین پویش، تصویری که توسط هوش مصنوعی ساخته شده و در برگیرنده عبارت ALL EYES ON RAFAH به معنای نگرانیم و از رفح چشم برنمی داریم در 24 ساعت گذشته توسط اکثر مخاطبان در قالب استوری منتشر شده است و کمتر کسی است که از دیروز با این استوری مواجه نشده باشد.

این پویش تاکنون توسط بیش از 35 میلیون کاربر باز نشر شده است.

بسیاری از سینماگران ایرانی و چهره های هنری هم در واکنش به قتل عام و فاجعه رخ داده در رفح با پیوستن به این پویش نسبت به این اقدام وحشیانه واکنش نشان داده اند و به این پویش پیوستند و موج همدلی برانگیزی برای همدردی با کودکان و مردم عزه در محکومیت حملات اسراییل شکل دادند.

پرویز پرستویی، پیمان معادی، سحر دولتشاهی و جمعی دیگر از هنرمندان با انتشار استوری جداگانه در کنار پیوستن به این پویش این حمله و اقدام وحشیانه را محکوم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش هنرمندان به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به «رفح»

واکنش هنرمندان به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به «رفح»