مطالب مرتبط:
دولت غزه: رژیم اشغالگر در جبالیا مدارس و پناهگاه ها را هدف قرار می دهد
اذعان امیرخان متقی به نقش رییسی و امیرعبداللهیان در توسعه همکاری های منطقه ای
اذعان تحلیلگر بی بی سی به نقش شهید امیرعبداللهیان در منطقه!
انتقال پیکر شهدا توسط امدادگران هلال احمر و تکاوران ارتش
محل سقوط بالگرد ابراهیم رییسی توسط تکاوران ارتش قرق شد + ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 09:452024-05-21بين الملل

اذعان مجدد ارتش اشغالگر به تلفات نیروهایش در غزه در سایه ضربات مقاومت


تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه امروز (سه شنبه) وارد دویست و بیست و هشتمین روز خود شده است و درحالی که جنایات دشمن علیه غیرنظامیان همچنان ادامه دارد، - ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با حملات هوایی به حمله زمینی در رفح، جبالیا و مناطق مختلف در شمال غزه ادامه می دهد.

در همین راستا، گردان های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که یک بمب را در میان نیروهای پیاده نظام رژیم صهیونیستی در شرق رفح منفجر کرده است که منجر به کشته و زخمی شدن اعضای آن شد.

گردان های القدس همچنین اعلام کرد که با انجام حمله خمپاره ای تجمع نظامیان و خودروهای رژیم اشغالگر را در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه بمباران کرده است.

گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز اعلام کرد که یک فروند بالگرد آپاچی را با موشک سام-7 در شرق اردوگاه جبالیا هدف قرار داده است.

رزمندگان القسام همچنین توانستند یک سرباز صهیونیست را در شرق اردوگاه به هلاکت برسانند و نیروهای اشغالگر مستقر در داخل گذرگاه زمینی رفح در جنوب نوار غزه را با گلوله های خمپاره هدف قرار دهند.

ضربات گردان های القسام به اشغالگران در رفح رسانه های عبری زبان نیز در این باره گزارش دادند که 2 نظامی صهیونیست در جریان درگیری ها در اردوگاه آوارگان جبالیا در شمال نوار غزه به ش


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - گردان های القدس - صهیونیستی - گردان های عزالدین القسام - جنبش مقاومت اسلامی حماس - تجاوزات رژیم صهیونیستی - نظام
آخرین اخبار سرویس:

اذعان مجدد ارتش اشغالگر به تلفات نیروهایش در غزه در سایه ضربات مقاومت

اذعان مجدد ارتش اشغالگر به تلفات نیروهایش در غزه در سایه ضربات مقاومت