مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 خرداد 1403 ساعت 13:002024-06-04سياسي

اعلام معیارهای 15 گانه ریاست جمهوری از سوی جامعه اسلامی دانشجویان


اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با انتشار بیانیه ای معیارهای مطلوب خود در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را اعلام کرد.

- اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با انتشار بیانیه ای معیارهای مطلوب خود در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم پس از چندین قرن مبارزه بزرگانی که سودای تحقق حکومت اسلامی را در دل می پروراندند و از سویدای دل برای حاکمیت ایرانی-اسلامی مبارزه می کردند، انقلاب اسلامی ایران به رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) که شجاعت و حکمت را در ظرف اسلامیت به منصه ظهور رساند و در هم آمیخت، به پیروزی رسید.

این پیروزیِ شیرین، موخره ی شکست های تلخِ بسیار، سرخوردگی های فراوان و تحقیرهای متعددی بود که بر سر امت اسلام و ملت ایران فرود می آمد.

از نهضت آزادی هندوستان و جنبش های روشنفکری مسلمانان گرفته تا نهضت تنباکو، جنبش مشروطه و نهضت ملی شدن صنعت نفت، در طول تاریخ پرخونِ ملی و مذهبیِ ما، شاهد سرکوب نیروهای مستقل با دغدغه های اسلامی و انقلابی بودیم؛ و این امام بود که صدای فریاد 1400 سال تاریخِ پرخونِ شیعه را و دردها و رنج ها و ضجه ی دردآلودِ ایرانِ اسلامی را به مشتی گره کرده بدل کرد و به پیشانیِ استعمار کوبید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام معیارهای 15 گانه ریاست جمهوری از سوی جامعه اسلامی دانشجویان

اعلام معیارهای 15 گانه ریاست جمهوری از سوی جامعه اسلامی دانشجویان