مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 خرداد 1403 ساعت 07:252024-06-03سياسي

امام خمینی(ره) الگوی جامعه را بر پایه حاکمیت ولایت فقیه بنا نهاد


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل گفت: حضرت امام(ره) مهمترین دستاوردی که به عنوان الگو برای جامعه ما معرفی فرمود پایه گذاری حاکمیت ولایت فقیه بود.

- امام خمینی(ره) الگوی جامعه را بر پایه حاکمیت ولایت فقیه بنا نهاد ایسنا/اردبیل مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل گفت: حضرت امام(ره) مهمترین دستاوردی که به عنوان الگو برای جامعه ما معرفی فرمود پایه گذاری حاکمیت ولایت فقیه بود.

ولایت فقیه تداوم راه ائمه معصومین(ع) است و شانی از شئون ربوبیت الهی است چرا که وظیفه او همان وظیفه امام و پیامبر خدا است.

حجت الاسلام عبدالله حسنی در گفت وگو با ایسنا، به مناسبت فرا رسیدن سالگرد رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در خصوص سیره آن امام همام اظهار کرد: امام خمینی(ره) مجاهد فی سبیل الله بود.

قرآن می فرماید: وَجاهَدوا فی سَبیلِ اللَّهِ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم امام در راه خدا با اموال و جان خودش معامله کرد.

وی ادامه داد: قرآن می فرماید: وَمِنَ النَّاسِ مَن یَشْرِی نَفْسَهُ ابْتِغَاء مَرْضَاتِ اللّهِ وَاللّهُ رَؤُوفٌ بِالْعِبَاد امام با خدا معامله کرده بود و همه کار و حرفش برای رضای خدا بود و تمام تلاشش این بود که رضایت پروردگار عالمیان را در نظر بگیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره) الگوی جامعه را بر پایه حاکمیت ولایت فقیه بنا نهاد

امام خمینی(ره) الگوی جامعه را بر پایه حاکمیت ولایت فقیه بنا نهاد