مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 خرداد 1403 ساعت 11:052024-06-02اجتماعي

پایانه سوم برون شهری شیراز تا پایان امسال کلنگ زنی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، هادی شهدوست شیرازی در حاشیه نهمین بازدید مدیریت شهری شیراز و خبرنگاران از روند اجرای نوبت شب پروژه های عمرانی بزرگ مقیاس، - معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار شیراز گفت: پیش بینی لازم برای پایانه سوم در این کلانشهر با توجه به استقرار آزادراه شیراز_اصفهان در شمال غربی انجام شده و تا پایان امسال کلنگ زنی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، هادی شهدوست شیرازی در حاشیه نهمین بازدید مدیریت شهری شیراز و خبرنگاران از روند اجرای نوبت شب پروژه های عمرانی بزرگ مقیاس، از پایانه برون شهری سعدی بازدید کرد.

وی خاطرنشان کرد: در مطالعات طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر شیراز که در شهریورماه سال گذشته به شهرداری ابلاغ شد، تکلیف پایانه های درون و برون شهری مشخص شده و یکی از نقاطی که در محور شمال شرقی شیراز به عنوان پایانه برون شهری پیش بینی شده، پایانه سعدی است.

معاون شهردار شیراز با تاکید بر این موضوع که بار سنگین ترافیک فعلی ترمینال کاراندیش با احداث پایانه سعدی قطعا کاهش پیدا خواهد کرد و مسیر های محور شمال فارس از این مأخذ تغذیه خواهد شد، گفت: پایانه برون شهری علی بن حمزه نیز به این محدوده منتقل خواهد شد و در کاهش ترافیک تقاطع غیرهم سطح، ولی عصر (عج) نقش مهمی ایفا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه سوم برون شهری شیراز تا پایان امسال کلنگ زنی می شود

پایانه سوم برون شهری شیراز تا پایان امسال کلنگ زنی می شود