مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 10:252024-06-08بين الملل

ولیعهد عربستان هم به نشست گروه 7 دعوت شد


مقامات اعلام کردند ولیعهد عربستان سعودی به حداقل 12 رییس دولت و کشور دیگر که از سوی نخست وزیر ایتالیا برای شرکت در نشست گروه هفت (G7) دعوت شده اند، - مقامات اعلام کردند ولیعهد عربستان سعودی به حداقل 12 رییس دولت و کشور دیگر که از سوی نخست وزیر ایتالیا برای شرکت در نشست گروه هفت (G7) دعوت شده اند، خواهد پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فهرست غیرمعمول و طولانی از مهمانان نشست گروه هفت نشان دهنده تمایل ایتالیا برای گسترش افق های جی7 است؛ باشگاهی متشکل از کشورهای ثروتمندی چون ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و اتحادیه اروپا.

یک مقام ارشد که نخواست نامش فاش شود، گفت: گروه 7 کشورهایی را گرد هم می آورد که در مورد اصول و استانداردهای اساسی هم فکر هستند، اما مانند یک قلعه بسته نیست، بلکه به روی جهان باز می شود.

دیپلمات ها فهرستی بلندبالا از بسیاری از کسانی که انتظار می رود در گردهمایی 13 تا 15 ژوئن شرکت کنند، منتشر کردند، از جمله رهبران هند، آفریقای جنوبی، برزیل، آرژانتین، ترکیه، الجزایر، کنیا و موریتانی.

همه این کشورها حضور خود را تایید کرده اند و این به معنای اولین سفر خارجی برای نارندرا مودی نخست وزیر هند بعد از پیروزی در انتخابات پارلمانی و سیریل رامافوزا رییس جمهور آفریقای جنوبی است که اکثریت را به تازگی در پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولیعهد عربستان هم به نشست گروه 7 دعوت شد

ولیعهد عربستان هم به نشست گروه 7 دعوت شد