مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 09:552024-05-29اقتصادي

ساخت مسکن ویلایی در یزد ابتکار دولت سیزدهم


یکی از ابتکارات دولت سیزدهم با تاکید و پیگیری شهید رییسی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در قالب مسکن های ویلایی بود که در استان یزد برای اولین بار با حضور شخص رییس جمهور به بهره برداری رسید.

- ایسنا/یزد یکی از ابتکارات دولت سیزدهم با تاکید و پیگیری شهید رییسی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در قالب مسکن های ویلایی بود که در استان یزد برای اولین بار با حضور شخص رییس جمهور به بهره برداری رسید.

با روی کار آمدن دولت سیزدهم اقدامات زیادی در حوزه مسکن و اختصاص آن به اقشار پایین جامعه انجام شد و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور از جمله این اقدامات بود.

در همین راستا برای تامین نیاز مردم در حوزه مسکن در برنامه چهار ساله دولت قرار بر ساخت چهار میلیون واحد مسکونی با طرح نهضت ملی طی مدت چهار سال شد.

سهم استان یزد از این چهارملیون سرپناه 53 هزار واحد بود اما در حال حاضر در استان یزد 57 هزار واحد در حال ساخت است و این به معنای آن است که بیش از تعهد چهارساله دولت در استان در حال اجراست و این مهم نشان از آن دارد که دولت در استان یزد و در سطح ملی صادق الوعده بوده است.

بنا بر آخرین گزارش های واصله از دولت طی این مدت در استان یزد شاهد رشد 18 درصدی الحاق زمین به محدوده های شهری نسبت به قبل هستیم و در حال حاضر تاکنون علاوه بر واگذاری 20 هزار و 881 مورد واگذاری زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسکن ویلایی در یزد ابتکار دولت سیزدهم

ساخت مسکن ویلایی در یزد ابتکار دولت سیزدهم