مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 ساعت 01:202024-06-19سياسي

استاد دانشگاه: آرای خاکستری در انتخابات ریاست جمهوری مهم است


یک استاد دانشگاه امام حسین(ع) گفت: آرای اصلاح طلبان و اصولگرایان مشخص است اما آرای قشر خاکستری در انتخابات مهم و سرنوشت ساز است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد یک استاد دانشگاه امام حسین(ع) گفت: آرای اصلاح طلبان و اصولگرایان مشخص است اما آرای قشر خاکستری در انتخابات مهم و سرنوشت ساز است.

قربانعلی محبوبی در مراسم گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید در دانشگاه یاسوج افزود: کشور ما جمهوری اسلامی است و از روز اول جمهوریت نظام با برگزاری انتخابات خود را نشان داد.

وی بابیان اینکه در انقلاب اسلامی مردم اصل هستند، اظهار کرد: انتخابات پیش رو مختصاتی دارد، همه را غافلگیر کرده، تحت تاثیر شهید رییسی است، چهارمین دوره ای است که انتخابات زودهنگام داریم و امیدواریم با حضور باشکوه مردم یک رییس جمهور خوب انتخاب کنیم.

این استاد دانشگاه با اشاره به الزامات یک انتخاب خوب خاطرنشان کرد: داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری اخلاق را رعایت کنند، تهمت نزنند و لجن پراکنی نکنند چرا که ین مسائل کمکی به پیشرفت کشور نمی کند.

داوطلبان و طرفداران آنها باید این مسایل را رعایت کنند.

محبوبی تصریح کرد: پرکار بودن، فعال بودن، آگاه بودن و معتقد به مبانی انقلاب از الزامات ایجابی انتخابات آینده ماست و با این شاخص ها کام مردم شیرین عمق شیرین و عمق راهبردی ما در منطقه ثابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد دانشگاه: آرای خاکستری در انتخابات ریاست جمهوری مهم است

استاد دانشگاه: آرای خاکستری در انتخابات ریاست جمهوری مهم است