مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1403 ساعت 16:452024-05-28سياسي

سرلشکر سلامی انتخاب قالیباف به سمت رییس مجلس را تبریک گفت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی، انتخاب قالیباف به عنوان رییس مجلس را تبریک گفت.

- انتخاب جنابعالی با رای نمایندگان محترم ملت شریف ایران به سمت رییس مجلس شورای اسلامی را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

خدای بزرگ را شاکریم مجلس دوازدهم در شرایطی برای ملت و مملکت اسلامی نقش آفرینی می کند که جمهوری اسلامی ایران پس از اقدام تاریخی نیرو های مسلح مقتدر کشور در عملیات وعده صادق و سپس ابراز عشق، ارادت و وفاداری شکوهمند آحاد مختلف مردم قدرشناس و قدردان به خادم الرضا علیه السلام شهید جمهور آیت الله دکتر رییسی و شهدای همراه در نقطه ای باشکوه از عزت و اقتدار بین المللی ایستاده است و تلاش و مجاهدت خالصانه در این مقطع خطیر می تواند با امید افزایی و انگیزه مضاعف، تمرکز به منافع و مصالح ملی، پاسخ به نیاز های تقنینی و نظارت هوشمندانه و کارآمد بر اجرای قوانین و نیز همدلی و هم افزایی با سایر قوا، نویدبخش آینده ای پرفروغ برای ایران و ایرانی باشد.

بی شک پیشینه جهادی آن برادر عالی قدر به ویژه تجارب ارزشمند مدیریتی در این جایگاه حساس همراه با انگیزه و اراده صادقانه و مسئولانه سایر منتخبان ملت تحت تدابیر و رهنمود های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی انتخاب قالیباف به سمت رییس مجلس را تبریک گفت

سرلشکر سلامی انتخاب قالیباف به سمت رییس مجلس را تبریک گفت