مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 15:452024-05-26سياسي

استمرار راه رییس جمهور شهید در حمایت از توسعه کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان


معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری از توجه ویژه شخص آیت الله رییسی به زیست بوم فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش بنیان و رشد فزاینده این شرکت ها با حمایت شخص رییس جمهور شهید گفت و بر استمرار حرکت ایشان در حمایت از توسعه کمی و کیفی این شرکت ها تأکید کرد.

- معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری تاکید کرد استمرار راه رییس جمهور شهید در حمایت از توسعه کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری از توجه ویژه شخص آیت الله رییسی به زیست بوم فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش بنیان و رشد فزاینده این شرکت ها با حمایت شخص رییس جمهور شهید گفت و بر استمرار حرکت ایشان در حمایت از توسعه کمی و کیفی این شرکت ها تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اسدی فرد با اشاره به روحیه رییس جمهور شهید در اهمیت بخشی به علم، فناوری و باور عمیق وی به جایگاه اثرگذار شرکت های دانش بنیان در حل مشکلات کشور، خاطرنشان کرد: رییس جمهور شهید ما، همواره پیگیر و حامی شرکت های دانش بنیان بود و به طور مستمر آخرین وضعیت شرکت های دانش بنیان را از معاون علمی خود جویا می شد.

ایشان، ارتباط قوی، مستمر و نظام مند صنایع بزرگ با شرکت های دانش بنیان را نیز از اولویت های مهم می دانست و بر تعامل اثرگذار صنایع ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار راه رییس جمهور شهید در حمایت از توسعه کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان

استمرار راه رییس جمهور شهید در حمایت از توسعه کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان