مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 خرداد 1403 ساعت 12:252024-06-03سياسي

مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در خوی


مردم ولایی خوی در مراسم ارتحال امام خمینی حضور یافتند و بار دیگر حمایت قطعی خود از انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و اطاعت از مقام معظم رهبری را به معرض نمایش گذاشتند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مردم ولایی خوی در مراسم ارتحال امام خمینی حضور یافتند و بار دیگر حمایت قطعی خود از انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و اطاعت از مقام معظم رهبری را به معرض نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام فیاضی، مسئول نهاد رهبری در سپاه شهدا آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد:حضرت امام خمینی (ره) با تاسی از قیام عاشورا انقلابی را بنیان نهاد و در حال حاضر این انقلاب با قدرت و شتاب جهان را در نوردیده و به فریاد آزادی خواهی مردم جهان تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) با افکار و اندیشه های بلند خود نه تنها حاکمیت طاغوت را در کشور پایان داد بلکه کشورهای استعماری نظیر آمریکا و انگلیس را سرجایشان نشاند.

فیاضی ادامه داد: اکنون مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای با تدبیر و قدرت ایران اسلامی را در سطح جهان به یک کشور مقتدر تبدیل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شعرخوانی و مداحی و سوگواری از دیگر بخش های مراسم بزرگداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) در خوی در محل حسینیه شیخ نوایی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در خوی

مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در خوی