مطالب مرتبط:
دیدار معاون وزیر خارجه قزاقستان با علی باقری
دیدار فرستاده وزیر خارجه سنگاپور با علی باقری
دیدار فرستادگان ویژه قزاقستان و سنگاپور با علی باقری
دیدار نمایندگان وزارت خارجه قزاقستان و سنگاپور با علی باقری کنی
دیدار فرستادگان ویژه قزاقستان و سنگاپور با علی باقری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1403 ساعت 09:152024-06-24سياسي

دیدار دبیرکل دی-8 با باقری


ایسیاکا عبدالغدیر امام، دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی هشت کشور در حال توسعه «دی-8» که برای شرکت در نوزدهمین نشست وزرای خارجه کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) به تهران سفر کرده است، - ایسیاکا عبدالغدیر امام، دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی هشت کشور در حال توسعه دی-8 که برای شرکت در نوزدهمین نشست وزرای خارجه کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) به تهران سفر کرده است، در حاشیه این نشست با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرپرست وزارت امور خارجه در این دیدار بر لزوم نقش آفرینی فعال و مبتکرانه سازمان دی 8 در عرصه های مختلف اقتصادی و تجاری در راستای تحقق منافع کشورهای عضو تاکید کرد.

باقری تقویت ارتباط و تعامل سازنده و هم افزا بین این سازمان و دیگر سازوکارها و سازمان های مستقل با رویکرد چندجانبه گرایی از جمله بریکس، شانگهای و اکو را ضروری دانست و افزود انتظار تحرک و پویایی بیشتری از دبیرکل و دبیرخانه سازمان دی هشت برای هم فکری و هم افزایی با کشورهای عضو برای تحقق اهداف و برنامه های این سازمان وجود دارد.

دیدار دبیرکل دی-8 با باقری وی برگزاری نشست اخیر وزرای امور خارجه سازمان دی هشت در استانبول با حضور فعال جمهوری اسلامی ایران با تمرکز بر تحولات فلسطین و محکومیت جنایات رژی


برچسب ها: کشورهای عضو - وزارت امور خارجه - سازمان - همکاری - اقتصادی - وزرای خارجه - کشور
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دبیرکل دی-8 با باقری

دیدار دبیرکل دی-8 با باقری