مطالب مرتبط:
مدیران استقلال به دنبال آرام کردن فضای هواداری/ پشت پرده عدم تمدید قرارداد با رضاوند چیست؟
مدیران استقلال به دنبال آرام کردن فضای هواداری/ پشت پرده عدم تمدید قرارداد با رضاوند چیست؟
مدیران استقلال به دنبال آرام کردن فضای هواداری/ پشت پرده عدم تمدید قرارداد با رضاوند چیست؟
مدیران استقلال به دنبال آرام کردن فضای هواداری/ پشت پرده عدم تمدید قرارداد با رضاوند چیست؟
ماجرای آتش سوزی در خیابان کریمخان چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 تیر 1403 ساعت 18:452024-07-10فرهنگي

هرم هواداری چیست؟


این مطلب گزارشی از کتاب Superfans، اثر نویسنده ی پرفروش دنیای کسب وکار، پَت فلین است که در ایران با ترجمه مجید مجیدی و بهاره طاهری پور و نشر انتشارات ادیبان روز در دسترس است.

- [6]   تبدیل می شود.

  مخاطبان عادی، بزرگترین بخش مشتریان شما را تشکیل می دهند.

اینها افرادی نیستند که چون شما را شناخته ­اند، تصمیم به انتخاب گرفته­ اند، بلکه بیشتر از طریق یک توصیه، یک لینک پیشنهادی در سایت، در قالب نتایج جستجو، مشاهده یک ویدیوی مرتبط یا مواردی در این راستا، شما را پیدا می کنند.

آنها معمولاً در کسب ­و کار شما هستند زیرا از نظرشان مورد مفیدی را ارائه داده اید و آنها برای دریافت پاسخ، کمی تحقیق قبل از انتخاب یا جمع ­آوری اطلاعات، در آنجا هستند.

از نظر تعداد ، این افراد اکثریت تعداد بازدیدها یا ترافیک شما را نشان می دهند و متأسفانه بسیاری از مشاغل فقط به دنبال این گروه هستند.

افراد در این سطح از هرم، از مرحله هوادار دوآتشه دور هستند و بنابراین در این مرحله اولیه از سفر، هدف شما ایجاد قلابی است که به آنها اجازه می دهد بفهمند واقعاً در جای مناسب قرار دارند و درک کنند که مورد ارزشمند و خاصی برای آنها در کسب­ و کار شما وجود دارد.

 اگر آنها باید تغییر کنند و به بخشی از مخاطبان فعال شما تبدیل شوند به کسب ­و کار شما باز می ­گردند.


برچسب ها: افراد - انتخاب - هوادار - تعداد - مجید مجیدی - انتشارات - مجید
آخرین اخبار سرویس:

هرم هواداری چیست؟

هرم هواداری چیست؟