مطالب مرتبط:
دعوت رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور از مردم برای شرکت در انتخابات
همسر شهید رییسی: در این 40 روزی که گذشت ملت قهرمان ایران، مردم قهرمان کشور های مسلمان و مقامات عالی سیاسی، همه با ما همدلی کردند
حضور مردم در صحنه و انتخاب اصلح موجب آبادی کشور می شود
مردم با حضور در انتخابات اقتدار سیاسی کشور را تحکیم می کنند
رویداد سرنوشت ساز در استان سمنان| مردم از دقایق اول حضور یافتند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 تیر 1403 ساعت 14:052024-06-28سياسي

مردم؛ صحنه گردان سیاسی ترین رویداد کشور


انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور از ساعت 8 صبح در چهارمحال و بختیاری آغاز شد، قطعاً مردم به عنوان، اصلی ترین صحنه گردان انتخابات، - برنده این رویداد سیاسی هستند، هیچ عاملی موجب نمی شود تا مردم به تکلیف سیاسی خود عمل نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مردم ایران اسلامی چه در دل سرمای زمستان و چه در گرمای سوزان تابستان با استواری در پای صندوق های رای حاضر می شوند تا نقش دموکراتیک خود در تعیین سرنوشت کشورشان را ایفا کنند.

همراه با تیم خبری قبل از آغاز فرآیند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در محل ستاد انتخابات در استانداری چهارمحال و بختیاری حاضر شدیم تا پس از طی هماهنگی های لازم و انجام مصاحبه با محسن حسین میرزایی- رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در شعب اخذ رای حاضر شویم.

همانند انتخابات گذشته، تعدادی از مردم قبل از آغاز فرآیند رای گیری در شعبه اخذ رای در مدرسه حاج یدالله کیانی شهرکرد حاضر بودند تا به تکلیف شرعی و سیاسی خود عمل کنند، پس از آغاز رای گیری تعداد مراجعه کنندگان رو به افزایش رفت.

در ساعات ابتدایی آغاز رای گیری شاهد حضور غلامعلی حیدری- استاندار چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام- نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مدیران دستگاه های اقتصادی در شعبه اخذ رای دبس


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - انتخابات - چهاردهمین دوره - ستاد انتخابات - چهارمحال - ریاست جمهوری - بختیاری
آخرین اخبار سرویس:

مردم؛ صحنه گردان سیاسی ترین رویداد کشور

مردم؛ صحنه گردان سیاسی ترین رویداد کشور