مطالب مرتبط:
محل شعبه های اخذ رای شهرستان قشم مشخص شد+نشانی شعبه ها
509 شعبه اخذ رای در شهرستان قزوین فعال است
آغاز فرایند رای گیری در 159 شعبه اخذ رای در گچساران و باشت
فرماندار عنوان کرد: فعالیت 57 شعبه اخذ رای در شهرستان خمام
68 شعبه اخذ رای ویژه افراد معلول در مازندران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 تیر 1403 ساعت 11:052024-07-05سياسي

رای گیری در 26 شعبه اخذ رای در شهرستان بهاباد


فرایند رای گیری در 26 شعبه اخذ رای در بهاباد و بخش آسفیچ با حضور پرشور مردم در حال انجام است و فرماندار و امام جمعه این شهرستان نیز آرای خود را به صندوی انداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز 15 تیرماه مردم همیشه در صحنه بهاباد و بخش آسفیچ مشتاقانه برای پیوستن به دریای خروشان وفاداران به نظام جمهوری اسلامی ایران از ساعات اولیه در پای صندوق های رای حاضر شدند تا با برگ رای خود اقتدار نظام را مستحکم و استکبار جهانی را مایوس کنند.

قشرهای مختلف مردم بهاباد به ویژه جوانان، نوجوانان، فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجوبان، طلاب، روحانیون و کسبه با حضور پرشور و با نشاط در پای صندوق های رای به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

برخی شهروندان بهابادی، پیش از آغاز زمان رای دادن پشت شعبه های اخذ رای صف بسته و منتظر ریختن آرای خود در صندوق های رای بودند تا رییس جمهور آینده خود را انتخاب کنند.

در مناطق شهری و روستایی شهرستان بهاباد 26 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان بهاباد برای رای گیری آماده شده که 16 شعبه به صورت سیار در بخش مرکزی و بخش آسفیچ فعالیت می کنند.

جمعه گذشته هشتم تیرماه 1403 مردم شهرستان ولایتمدار بهاباد و بخش آسفیچ با حضور خود در پای صندوق های رای در این رویداد سیاسی مهم شرکت کردند و اینک در مرحله دوم انتخابات آماده اند.


برچسب ها: صندوق های رای - پای صندوق های رای - بهاباد - شعبه اخذ رای - جمهوری اسلامی ایران - نظام جمهوری اسلامی - رییس جمهور آینده
آخرین اخبار سرویس:

رای گیری در 26 شعبه اخذ رای در شهرستان بهاباد

رای گیری در 26 شعبه اخذ رای در شهرستان بهاباد