مطالب مرتبط:
مشکل اصلی جلیلی و قالیباف برای کناره گیری
ویدئو| محسن هاشمی: افراطیون و تفریطیون به دنبال مشارکت پایین در انتخابات اند؛ رقیب اصلی پزشکیان عدم مشارکت است نه نامزدهای فعلی
ببینید | محسن هاشمی: افراطیون و تفریطیون به دنبال مشارکت پایین در انتخابات اند؛ رقیب اصلی پزشکیان عدم مشارکت است نه نامزدهای فعلی
شایسته سالاری رویکرد اصلی پزشکیان است
قاضی زاده: قائم مقام ستاد پزشکیان عامل اصلی فیلترینگ است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 تیر 1403 ساعت 15:052024-06-25سياسي

خودمان را برای نسل جدید آماده نکرده ایم/ پزشکیان و قالیباف، رقبای اصلی


اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی حزب اعتماد ملی و از چهره های سیاسی و رسانه ای دهه هشتاد شمسی در گفتگویی با تابناک به بیان دیدگاههای انتخابی خود پیرامون آخرین آرایش سیاسی دو جناح اصلی کشور پرداخت.

- شما در برهه ای در برنامه ای از ایران مهاجرت سیاسی کردید چه فکری باعث شد که تصمیم به ترک کشور بگیرید؟   گرامی مقدم: بله واقعیتش در آن زمان به دلیل اتفاقاتی که در سال 1388 این تصمیم را گرفتم اما در حقیقت ترک سیاسی نکردم بلکه ترک تحصیلی کردم در حقیقت برای ادامه تحصیل مهاجرت کردم.

در آن زمان دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه پونای هند در رشته اقتصاد و توسعه و وزارت علوم دستورالعملی رو صادر کرده بود دانشجویان باید حداقل سه سال در دانشگاهی که خارج از کشور هستند اقامت داشته باشند  تا مدارک آنها با وزارت علوم تطبیق داده شود همین دلیل مجبور بودم از کشور خارج برای ادامه تحصیل از کشور خارج شوم و این مصادف بود حوادثی که در سال 1388 اتفاق افتاد.

    چه جرقه ای باعث شد که به فکر بازگشت به وطن بیافتید؟   گرامی مقدم: بنده عاشق کشورم بودم و هستم برای این کشور هزینه دادم جوانی ام را داده ام.

برای اولین بار در 16 سالگی نوجوانی بودم که به عشق وطن در جبهه حاضر شدم و آسیب ها و زخم های فراوانی دیدم وسختی هایی کشیدم مگر می شود این آب و خاک را فراموش کرد.


برچسب ها: ادامه تحصیل - کشور - سیاسی - سخنگوی حزب اعتماد ملی - وزارت علوم - اسماعیل گرامی مقدم - تحصیل
آخرین اخبار سرویس:

خودمان را برای نسل جدید آماده نکرده ایم/ پزشکیان و قالیباف، رقبای اصلی

خودمان را برای نسل جدید آماده نکرده ایم/ پزشکیان و قالیباف، رقبای اصلی