مطالب مرتبط:
پیام امام جمعه کرمان در پی درگذشت نماینده اسبق رفسنجان
پیام تسلیت قالیباف در پی درگذشت نماینده ادوار رفسنجان و انار
یام تسلیت قالیباف در پی درگذشت نماینده ادوار رفسنجان و انار
پیام تسلیت قالیباف در پی درگذشت نماینده ادوار رفسنجان و انار
امام جمعه بهشهر درگذشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 تیر 1403 ساعت 14:452024-07-17سياسي

امام جمعه کرمان درگذشت نماینده اسبق رفسنجان را تسلیت گفت


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، با صدور پیامی درگذشت نماینده رفسنجان در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

- کرمان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، با صدور پیامی درگذشت نماینده رفسنجان در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، به شرح ذیل است؛ بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون خبر ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج حسین هاشمیان موجب تأسف گردید.

ایشان که در دوره های مختلف نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بوده و همواره در راه خدمت به مردم کوشید، روز عاشورای اباعبدالله الحسین علیه السلام به دیدار حق شتافت.

اینجانب ارتحال این عالم وارسته را به خاندان مکرم ایشان و مردم ولایتمدار رفسنجان و انار تسلیت عرض نموده، از درگاه باری تعالی علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان علیه السلام برای ایشان خواستارم.

یادآور می شود: حجت الاسلام و المسلمین هاشمیان، نماینده پنج دوره حوزه انتخابیه رفسنجان در ادوار اول، دوم، سوم، چهارم و هشتم مجلس شورای اسلامی و یکی از پنج منتخب مجلس شورای اسلامی سوم برای عضویت در شورای بازنگری قانون اساسی جمهوری اسلا


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده - مجلس شورای اسلامی - نماینده ولی فقیه - حجت الاسلام والمسلمین - شورای اسلامی - امام جمعه
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرمان درگذشت نماینده اسبق رفسنجان را تسلیت گفت

امام جمعه کرمان درگذشت نماینده اسبق رفسنجان را تسلیت گفت