مطالب مرتبط:
دبیر فدراسیون کاراته: حفظ قهرمانی بسیار دشوارتر از کسب آن است
تئاتر از سینما بی رحم تر است/ اخلاق حرفه ای باید در تئاتر رعایت شود
اولویت فدریکو کیه زا ماندن در یوونتوس و اثبات توانایی های خود به موتا است
ارتش اسراییل، بی اخلاق ترین ارتش دنیاست
بیانیه جبهه اصلاحات ایران در پی پیروزی دکتر پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری/ رییس جمهور منتخب عنایت جدی به صدای 50 درصد خاموش جامعه و رفع ناامیدی ها و دلسردی های ایشان را در اولویت های نخست خویش قرار دهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 تیر 1403 ساعت 18:102024-07-10ورزشي

اخلاق مداری در کاراته بر قهرمانی اولویت دارد


دبیر فدراسیون کاراته با بیان اینکه موفقیت و درخشش یک کاراته کا به تحرک بیشتر در این رشته ورزشی منجر می شود، گفت: اخلاق مداری در کاراته بر قهرمانی اولویت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، ذبیح الله پورشیب در مجمع انتخاباتی هیأت کاراته استان زنجان، افزود: ارزش دادن به مربیان انگیزه کاری آنان را افزایش می دهد و به درخشش بیشتر کاراته کاها و افتخارآفرینی آنها برای کشور منجر می شود.

وی با بیان اینکه موفقیت و درخشش یک کاراته کا به تحرک بیشتر در این رشته ورزشی منجر می شود، گفت: اخلاق مداری در کاراته بر قهرمانی اولویت دارد که به این موضوع باید توجه لازم را داشت.

دبیر فدراسیون کاراته با بیان اینکه همدلی و همکاری بین جامعه کاراته به تحقق برنامه ها کمک می کند، گفت: بهره گیری از تمامی ظرفیت های این رشته بسیار اهمیت دارد که خوشبختانه زنجان در این رشته ورزشی بسیار غنی است.

پورشیب به تجربه بالای رییس جدید هیأت کاراته استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم رییس جدید هیأت با بهره گیری از این مؤلفه مهم بتواند هرچه سریع تر هیأت کاراته استان را به مقصد برساند.

وی با بیان اینکه این استان قهرمانان نام آوری را در رشته کاراته به جامعه معرفی کرده است، گفت: پیشکسوتان این رشته سرمایه های ورزش کشور محسوب می شوند و باید از تجارب آنان به نحو مطلوب استفاده کرد.


برچسب ها: کاراته - دبیر فدراسیون کاراته - اخلاق مداری - فدراسیون کاراته - رشته ورزشی - قهرمانی - اولویت
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق مداری در کاراته بر قهرمانی اولویت دارد

اخلاق مداری در کاراته بر قهرمانی اولویت دارد