مطالب مرتبط:
تمامی طرح های توسعه پالایشگاه اصفهان به بندرعباس منتقل شده است/ خارج از استاندارهای سازمان محیط زیست هیچ اقدامی نمی کنیم
خطر پلاستیک ها برای محیط زیست
آبشار اسکلیم رود یکی از زیباترین آبشار های مازندران و منطقه لفور (فیلم)
رییس جمهور، نیروهای توانمند و مؤمن را به کار بگیرد
چمیانی: انتظار می رود کشتی فرنگی در المپیک 4 مدال بگیرد/ نبود کشتی گیران روس تاثیری روی روند ما ندارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1403 ساعت 11:402024-07-13اجتماعي

به این نتیجه رسیدیم که سازمان منطقه ای محیط زیست شکل بگیرد+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سلاجقه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست در بزرگداشت روز جهانی مقابله با توفان های ماسه و گردوغبار گفت: - سلاجقه در بزرگداشت روز جهانی مقابله با طوفان های ماسه و گردوغبار: به این نتیجه رسیدیم که سازمان منطقه ای محیط زیست شکل بگیرد+فیلم رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به این نتیجه رسیدیم که سازمان منطقه محیط زیست شکل بگیرد و من از وزیر محترم امور خارجه می خواهم که حتما با همین کلید واژه جلو برویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سلاجقه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست در بزرگداشت روز جهانی مقابله با توفان های ماسه و گردوغبار گفت: به این نتیجه رسیدیم که سازمان منطقه محیط زیست شکل بگیرد و من از وزیر محترم امور خارجه می خواهم که حتما با همین کلید واژه جلو برویم.

وی افزود: کشور های منطقه همچنین به این نتیجه رسیدند که صندوق منطقه ای محیط زیست و دبیرخانه منطقه ای محیط زیست شکل بگیرد.

ما اعتقاد داشتیم که همه اندیشه ها و افکار و همه مطالعاتی که در کشور های منطقه شکل گرفته می تواند در قالب یک ساختار مشترک به نتایج اجرایی خوب برسد.


برچسب ها: رییس سازمان حفاظت محیط زیست - سازمان حفاظت محیط زیست - محیط زیست - حفاظت محیط زیست - سازمان - رییس سازمان - زیست
آخرین اخبار سرویس:

به این نتیجه رسیدیم که سازمان منطقه ای محیط زیست شکل بگیرد+فیلم

به این نتیجه رسیدیم که سازمان منطقه ای محیط زیست شکل بگیرد+فیلم