مطالب مرتبط:
54 هکتار اراضی ملی در خراسان جنوبی رفع تصرف شد
خلع ید 54 هکتار از اراضی ملی در خراسان جنوبی
330 هکتار اراضی ملی در استان بوشهر رفع تصرف شد
1 هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند رفع تصرف شد
600 هکتار از اراضی ملی گلستان از متصرفین خلع ید شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1403 ساعت 18:252024-06-23سياسي

54 هکتار از اراضی ملی خراسان جنوبی رفع تصرف شد


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: سه ماه ابتدای سال جاری 33 فقره از اراضی ملی به مساحت 54 هکتار در استان خلع ید و رفع تصرف شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: سه ماه ابتدای سال جاری 33 فقره از اراضی ملی به مساحت 54 هکتار در استان خلع ید و رفع تصرف شده است.

سرهنگ سید محمدعلی موسوی نژاد روز یکشنبه 3 نیر با اعلام این خبر بیان کرد: همچنین در این مدت 38 فقره پرونده تخریب و تصرف با مساحت 77 هکتار تشکیل شده که بیشترین تخریب و تصرف در شهرستان زیرکوه با 6 فقره و مساحت هشت هکتار در خرداد ماه بوده است.

وی افزود: در مدت مشابه سال گذشته 13 پرونده تخریب و تصرف با مساحت 15 هکتار و 35 فقره خلع ید و رفع تصرف با مساحت 50 هکتار در استان تشکیل شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخریب در عرصه های ملی و منابع طبیعی و قاچاق فرآوردهای جنگلی، مراتب را با شماره تلفن های 1504 و 139 مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان به طور شبانه روزی گزارش دهند.

انتهای پیام


برچسب ها: منابع طبیعی و آبخیزداری - خراسان جنوبی - اداره کل منابع طبیعی - فرمانده یگان حفاظت - هکتار - فرمانده یگان - منابع طبیعی
آخرین اخبار سرویس:

54 هکتار از اراضی ملی خراسان جنوبی رفع تصرف شد

54 هکتار از اراضی ملی خراسان جنوبی رفع تصرف شد