مطالب مرتبط:
دولت چهاردهم در سیاست خارجی تشکیل منطقه قوی را در دستور کار قرار دهد
مدیرعامل چادرملو: قیمت بازیکنان داخلی زیاد است؛ به سراغ بازیکنان خارجی می رویم!
80 درصد مهارت آموزان جذب بازار کار می شوند
ارز شخصی و ثبت سفارش به تنهایی برای خرید خودروی خارجی کافیست؟ / مهدی دارابی: واردات خودروی کارکرده، به بازار ارزی کشور فشار وارد می کند / نمی توان پشتیبانی خوبی از واردات قطعه و خدمات پس از فروش داشت/ رانت بزرگی به ایرانیان خارج از کشور داده شد
ایران خودرو پرچم دار توسعه محصول در بازار داخلی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 تیر 1403 ساعت 17:202024-07-20ورزشي

چادرملو به دنبال نجات از بازار نجومی داخلی؛ مذاکره با دو بازیکن خارجی در دستور کار


مدیرعامل باشگاه چادرملو اردکان با انتقاد از قیمت های نجومی بازیکنان داخلی، از مذاکره با دو بازیکن خارجی در روزهای آینده خبر داد.

- چادرملو به دنبال نجات از بازار نجومی داخلی؛ مذاکره با دو بازیکن خارجی در دستور کار مدیرعامل باشگاه چادرملو اردکان با انتقاد از قیمت های نجومی بازیکنان داخلی، از مذاکره با دو بازیکن خارجی در روزهای آینده خبر داد.

مدیرعامل باشگاه چادرملو اردکان ضمن بیان اینکه در روزهای آینده با دو بازیکن خارجی مذاکره خواهد کرد، گفت: قیمت بازیکنان داخلی نجومی و عجیب غریب است.

علی عطایی، مدیرعامل باشگاه چادرملو در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال چادرملو اردکان در لیگ برتر گفت: قیمت بازیکنان داخلی نجومی و قیمت های عجیب و غریب است.

چادرملو یک بورسی است و ضوابط و مقررات سخت گیرانه ای در خصوص اختصاص بودجه به باشگاه دارد از این رو بودجه ای که می گیریم با حساب و کتاب است و باید برای آن پاسخگو باشیم.

وی افزود: وضعیت ما این گونه نیست که بازیکن با هر مبلغی را جذب کنیم؛ اگر قیمت بازیکنان داخلی در همین سطح بماند به ناچار مجبوریم که به سراغ گزینه های خارجی برویم.

در حال حاضر نیز از دو بازیکن خارجی دعوت به مذاکره کردیم که در روزهای آینده این مذاکرات انجام خواهد شد و اگر به توافق برسیم بلافاصل


برچسب ها: بازیکن خارجی - چادرملو - بازیکن - چادرملو اردکان - بازیکنان داخلی - مدیرعامل - بازیکنان
آخرین اخبار سرویس:

چادرملو به دنبال نجات از بازار نجومی داخلی؛ مذاکره با دو بازیکن خارجی در دستور کار

چادرملو به دنبال نجات از بازار نجومی داخلی؛ مذاکره با دو بازیکن خارجی در دستور کار