مطالب مرتبط:
اجرای طرح قرار زیارت در 480 مسجد سطح شهر مشهد
اجرای 61 طرح توسعه شبکه انتقال و توزیع برق کشور برای کاهش حوادث
اجرای طرح ردیابی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان مرکزی
اجرای طرح بازرسی از فست فود ها در مشهد آغاز شد
اجرای طرح بازرسی از فست فود ها در مشهد آغاز شد (28 تیر 1403)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 تیر 1403 ساعت 13:052024-07-18حوادث

اجرای طرح برخورد با تخلفات ساکن در شهر میناب


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان میناب اعلام کرد: با توجه به بی نظمی های ترافیکی در معابر مرکزی شهر، طرح تشدید برخورد با تخلفات ساکن در شهر میناب اجرا می شود.

- ایسنا/هرمزگان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان میناب اعلام کرد: با توجه به بی نظمی های ترافیکی در معابر مرکزی شهر، طرح تشدید برخورد با تخلفات ساکن در شهر میناب اجرا می شود.

سرهنگ محمدعلی ملایی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان میناب امروز پنجشنبه 28تیر، با اعلام کرد: به منظور جلوگیری از راهبندان ها و تضییع حقوق شهروندان و سایر رانندگان طرح برخورد با تخلفات توقف دوبل و مورب، توقف در میادین و مکان های ممنوعه و سد معبر اجرا خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان میناب افزود: در همین راستا طرح برخورد با تخلفات ساکن از مورخه 30 تیر ماه آغاز خواهد شد لذا از رانندگان عزیز تقاضا می شود با توجه به افزایش نرخ تخلفات راهنمایی و رانندگی از انجام تخلفات رانندگی خودداری نمایند.

وی با تاکید بر همکاری مردم و عدم انجام هرگونه تخلف رانندگی تصریح کرد؛ همانگونه که معطلی در خیابان ، ترافیک سنگین، عدم پیدا شدن جای پارک مناسب و ایجاد راهبندان در مسیر تردد خود را بر نمی تابیم پس بهتر است از انجام اینگونه تخلفات که


برچسب ها: پلیس راهنمایی و رانندگی - راهنمایی و رانندگی - پلیس راهنمایی - شهرستان میناب - فرماندهی انتظامی - میناب - رییس پلیس
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح برخورد با تخلفات ساکن در شهر میناب

اجرای طرح برخورد با تخلفات ساکن در شهر میناب