مطالب مرتبط:
شماره گذاری نیسان آبی متوقف شد
شماره گذاری نیسان آبی متوقف شد
شماره گذاری نیسان آبی متوقف شد
موتور آلاینده و ایمنی پایین از معایب نیسان آبی است / لزوم جایگزینی با یک خودروی استاندارد
نیسان آبی معضل تولید بتن آماده کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1403 ساعت 16:152024-07-02اقتصادي

شماره گذاری نیسان آبی متوقف شد


به گفته مدیرکل دفتر صنایع حمل و نقل سازمان ملی استاندارد بر اساس نتایج آزمون های استاندارد، خودروی وانت نیسان دارای انطباق های ایمنی و کیفی نیست و بر همین اساس گواهی تأیید این خودرو تعلیق و شماره گذاری آن متوقف شد.

- مدیرکل دفتر حمل و نقل سازمان استاندارد گفت: بر اساس نتایج آزمون های استاندارد، خودروی وانت نیسان دارای انطباق های ایمنی و کیفی نیست و گواهی تایید این خودرو تعلیق و شماره گذاری آن متوقف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مهدی انگورج مدیرکل دفتر صنایع حمل و نقل سازمان ملی استاندارد اظهار کرد: بر اساس نتایج آزمون های استاندارد، خودروی وانت نیسان دارای انطباق های ایمنی و کیفی نیست و بر همین اساس گواهی تأیید این خودرو تعلیق و شماره گذاری آن متوقف شد.

تولید این خودرو 70 سال پیش آغاز شده است و در این سال ها بهبودی در حوزه های ایمنی و کیفیت خودرو ایجاد نشده است به جز تغییر در موتور که اتفاقاً بخاطر استفاده از یک موتور قدیمی 8 سوپاپ، میزان مصرف سوخت آن هم بالا رفت.

وی در مصاحبه با صدا و سیما گفت: شاسی یکپارچه خودرو باعث شده تا در برخوردهای روبرو، انرژی برخورد به سرنشینان منتقل و باعث صدمات جدی به سرنشینان شود.

صندلی نیمکتی و ثابت آن باعث شده تا راننده تسلطی هنگام رانندگی نداشته باشد، ترمز دستی، قدرت ترمزها، چراغ ها و نشانگرها مطابق ا


برچسب ها: استاندارد - شماره گذاری - خودرو - سازمان ملی استاندارد - وانت نیسان - حمل و نقل - نیسان
آخرین اخبار سرویس:

شماره گذاری نیسان آبی متوقف شد

شماره گذاری نیسان آبی متوقف شد