مطالب مرتبط:
مطالبه گری مردم مهمترین عرصه امر به معروف است
فیلم | مصلحت امر به معروف و نهی از منکر برای عام مردم
امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی تبیین شود
امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی تبیین و تبلیغ شود
کلیپ | روایتی از امر به معروف و نهی از منکری که با چماق و سرکوب رضاخانی مواجه شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 تیر 1403 ساعت 01:002024-07-11سياسي

مطالبه گری حقوق مردم بر مبنای امر به معروف باشد


سنندج_دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: احقاق حق و مطالبه گری حقوق مردم باید مبنای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشد و دستیابی به آن نیازمند روش هایی ابتکاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان شامگاه پنج شنبه در همایش تجلیل از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر و برترین های حجاب و عفاف شهرستان بانه ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن محرم الحرام و شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد: احقاق حق و مطالبه گری حقوق مردم باید مبنای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشد و دستیابی به این مهم با ترویج و نهادینه کردن فریضتین با روش های ابتکاری امکان پذیر است.

وی افزود: اصلی ترین الگوی ما در راستای تحقق این واجب شرعی و الهی حضرت سیدالشهدا علیه السلام است که با فدا کردن جان خود و یارانش اهمیت امر به معروف و نهی از منکر را برای تمام نسل های بشر تبیین کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نه از منکر استان کردستان افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر راه و روش همه انبیا الهی و مصلحان و نیکوکاران است و لازم است آحاد مردم تمام تلاش خود را برای نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بکار گیرند.


برچسب ها: امر به معروف و نهی از منکر - امر به معروف - نهی از منکر - ستاد امر به معروف و نهی - معروف - ستاد امر به معروف - مطالبه گری
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری حقوق مردم بر مبنای امر به معروف باشد

مطالبه گری حقوق مردم بر مبنای امر به معروف باشد